اخبار داغ

رئیس کمیسیون امر به معروف و نهی از منکر شورای شهر مشهد:

اگر کمیسیون امر به معروف نتواند تذکر دهد بهتر است منحل شود

اگر کمیسیون امر به معروف نتواند تذکر دهد بهتر است منحل شود
رئیس کمیسیون ویژه نظارت و امر به معروف و نهی از منکر شورای اسلامی شهر مشهد گفت: بر اساس قانون برای نوع پوشش به صورت مقید، از کمیسیون امر به معروف و نهی از منکر به روابط عمومی نامه ابلاغ کرده ایم، با این وجود یا به دلیل تحت فشار بودن و یا به دلیل اهمال روابط عمومی، نامه مفقود شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت السلام علی اصغر لطفی، رئیس کمیسیون ویژه نظارت و امر به معروف و نهی از منکر شورای اسلامی شهر مشهد در گفت و گو با صبح توس، با بیان اینکه بحث عفاف و حجاب بحثی مدیریتی و سیاسی نیست، افزود: قانون عفاف و حجاب هشت سال پیش تصویب شد و اجرای آن ضروری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

وی با تأکید بر اینکه عفاف و حجاب تکلیف شرعی است، اظهار کرد: ستاد مرکزی صیانت حقوق مردم و کمیته عفاف و حجاب از طریق استانداری محدودیت‌ها و الزامات حجاب را به ادارات ابلاغ می‌کند.

,

 

,

لطفی ابراز کرد: سال گذشته نیز مسئله عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر به شورا ابلاغ شد و در پی این امر بارها به صورت شفاهی و کتبی تذکر داده شده است.

,

 

,

وی تصریح کرد: بر اساس قانون برای نوع پوشش به صورت مقید، از کمیسیون امر به معروف و نهی از منکر به روابط عمومی نامه ابلاغ کرده ایم، با این وجود یا به دلیل تحت فشار بودن و یا به دلیل اهمال روابط عمومی، نامه مفقود شد.

,

 

,

لطفی با بیان اینکه باید از مدعیان قانون مداری اجرای قانون مطالبه شود، یادآور شد: اگر کمیسیون امر به معروف و نهی از منکر، نتواند امر به معروف کند چه خاصیتی دارد؟

,

 

,

رئیس کمیسیون ویژه نظارت و امر به معروف و نهی از منکر شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به صحبت یکی از اعضای شورای اسلامی شهر در خصوص اینکه کمیسیون‌ها نمی توانند مصوبه ای به خارج از شورا ابلاغ کنند، ادامه داد: اگر کمیسون عفاف و حجاب نتواند تذکر دهد، مسائل شرعی و قانونی بر روی زمین خواهند ماند.

,

 

,

وی بیان کرد: اگر کمیسیون امر به معروف و نهی از منکر نتواند نامه‌ای به خارج از شورا ابلاغ کند، بهتر است منحل شود از این رو در شواری شهر نیز این کمیسیون به صورت استثنا بوده است.

,

 

,

انتهای پیام/رض

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه