اخبار داغ

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس:

استقبال چشمگیر جوانان از اردوهای راهیان نور/ در سال 94، 70 درصد شرکت کنندگان در اردوهای راهیان نور بار اولی بودند

استقبال چشمگیر جوانان از اردوهای راهیان نور/ در سال 94، 70 درصد شرکت کنندگان در اردوهای راهیان نور بار اولی بودند
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به استقبال چشمگیر جوانان از اردوهای راهیان نور، گفت: در سال 94، 70 درصد شرکت‌کنندگان در اردوهای راهیان نور بار اولی بودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت قم فردا، سردار سرتیپ بهمن کارگر صبح امروز در دیدار با آیت‌الله حسینی بوشهری بابیان این‌که استفاده از ظرفیت روحانیت در مسائل فرهنگی یک امر ضروری و مهم است، اظهار داشت: خوشبختانه 15000 هزار مبلغ در راهیان نور عرصه مناسب وموثری است به خصوص در مناطق جنگی که آثار و برکات آن بسیار چشمگیر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا, قم فردا,

وی ادامه داد: درواقع باید گفت دفاع مقدس یک موقعیت خوبی است که می‌شود از ارزش‌های آن استفاده کرد.

,

سردار کارگر با اشاره به عقب‌ماندگی قم در ساخت مراکز فرهنگی، ابراز داشت: در تمامی استان‌ها مراکز فرهنگی در حال ساخت می‌باشد تا یک بستر و موقعیتی ایجاد شود تا به توان به نحو احسن از آن استفاده کرد و انشا الله در قم نیز در آینده نزدیک شاهد افتتاح مرکز فرهنگی بزرگی خواهیم بود.

,

وی با اشاره به استقبال چشمگیر از اردوهای راهیان نور، خاطرنشان کرد: سال گذشته 5 و نیم میلیون نفر به اردوهای راهیان نور اعزام شد که 80 درصد آن‌ها بین 15 تا 30 سال سن داشتند و علاوه بر این نزدیک به 70 درصد برای بار اول بود که در مناطق عملیاتی دفاع مقدس حضور می‌یافتند.

,

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تصریح کرد: سال گذشته خوشبختانه 35 درصد نیز با خودروهای شخصی در سرزمین‌های نور حضور پیدا کردند که نشان می‌دهد راهیان نور جای خود را در سبد مسافرتی مردم بازکرده است.

,

وی بابیان این‌که راهیان نور یک همایش بزرگ فرهنگی است که برای نظام کم‌خرج است، تصریح کرد: راهیان نور یک جلوه‌ای از دفاع مقدس است و هدف ما این است که انشا الله در سال 1404 ظرفیت راهیان نور را به 10 میلیون نفر برسانیم.

,

سردار کارگر اضافه کرد: ظرفیت دفاع مقدس بسیار بیش از این‌ها است، همان‌طوری که می‌بینیم بعد از انقلاب پرتیراژترین کتاب‌ها و پرفروش‌ترین فیلم‌ها مربوط به دفاع مقدس است.

,

وی بابیان این‌که روحانیت درواقع خار چشم دشمنان است، ابراز داشت: اضافه شدن دو واحد درس آمادگی دفاعی به دروس حوزوی می‌تواند در آشنایی طلاب با جنگ و دفاع مقدس بیشتر از پیش مفید باشد به خصوص برای طلبه‌هایی که جنگ را درک نکرده‌اند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه