اخبار داغ

معاون سیاسی سپاه عاشورا:

مشکل اقتصادی کشور نبود فرهنگ اقتصاد مقاومتی است

مشکل اقتصادی کشور نبود فرهنگ اقتصاد مقاومتی است
معاون سیاسی سپاه عاشورا گفت: جمهوری اسلامی ایران علی رغم تلقین برخی مزدوران قلم به دست داخلی در عرصه قدرت دفاعی با هیچ گونه مشکلی مواجه نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آوای ورزقان، سرهنگ پاسدار علی حسین هاشم‌پور در همایش تجلیل از اساتید و مربیان عقیدتی و سیاسی و هادیان سیاسی سپاه ناحیه ورزقان با اشاره به اینکه زندگی برپایه اعتقاد و مبارزه بنا شده است، اظهار داشت: رسالت معلمین این است که علم را به خدمت دین درآورده و با عشق انسان‌های آزاده را پرورش دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای ورزقان,

وی گفت: بزرگترین کشف زمان حاضر، کشف اتم بود که به دلیل دوری از دین بر علیه بشریت استفاده شد، بنابراین نیاز است هدایت صحیح مذهبی صورت پذیرد تا علم در خدمت دین و اعتقاد باشد.

,

معاون سیاسی سپاه عاشورا زکات علم را نشر و آموختن آن به دیگران برشمرد و گفت: چشم امید دنیا به انقلاب اسلامی است چرا که در برابر تمامی مستکبرین جهان ایستاد، بنابراین باید با افزایش اقتدار خود در تمامی زمینه‌ها الگویی مناسب برای جهانیان و آزادی خواهان جهان باشیم.

,

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران علی رغم تلقین برخی مزدوران قلم به دست داخلی در عرصه قدرت دفاعی با هیچ گونه مشکلی مواجه نیست و دستورات لازم برای دفاع و نحوه پاسخگویی به تهدیدات به نیروهای مسلح کشور از قبل صادر شده است.

,

سرهنگ هاشم‌پور تصریح کرد: کسانی‌که می‌گویند بگذارید داعش به مرزهای کشور برسد بعد به دفاع از کشور می‌پردازیم؛ بهتر است بدانند اگر مدافعان حرم آل الله دو ساعت در ماموریت مثتشاری خود تاخیر و یا تعلل می‌کردند اکنون می‌بایست در داخل خاک کشور با تروریست‌های وحشی داعش  به مقابله بر می‌خواستیم.

,

وی با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع از مرزهای کشور لحظه‌ای تعلل نخواهد کرد، اظهار داشت: در دفاع از کشور کار درست را انجام خواهیم داد حتی اگر عده‌ای مزدور بگویند که کار شما اشتباه است.

,

معاون سیاسی سپاه عاشورا مشکلات اقتصادی موجود در کشور را قابل حل دانست و خاطر نشان کرد: برازنده جمهوری اسلامی نیست که مشکل اقتصادی داشته باشد چرا که ایران اسلامی در بسیاری از عرصه‌های جزو بهترین و پیشروترین کشورهای جهان است.

,

وی با تاکید بر اینکه با فرهنگسازی و هماهنگی دولت و ملت مشکلات اقتصادی کشور قابل حل است، گفت: متاسفانه ایران اسلامی به کشوری مصرف گرا و تجملاتی تبدیل شده است که این امر به دور از شأن یک کشور اسلامی است.

,

علی حسین هاشم‌پور ریشه بسیاری از مشکلات موجود در جامعه را فرهنگ  دانست و تصریح کرد: می‌توان با فرهنگ سازی صحیح، مدیریت مناسب مصرف و با جلوگیری از راکت ماندن نقدیندگی و سرمایه موجود در دست مردم مشکلات اقتصادی کشور را مرتفع نمود.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه