اخبار داغ

خستگی کارگرانی که در تن آنها ماندگار شد؛

اقدامی برجامی در رفتار با کارگران مپنا/ریاست جمهوری عذر خواهی کند

اقدامی برجامی در رفتار با کارگران مپنا/ریاست جمهوری عذر خواهی کند
وقتی که ریس جمهور منتخب چرخ به کارخانه ای می نهد که خودرو ساز بوده و سعی دارد تا خودروی خود را به عنوان خودروی ملی معرفی کند تا مردم آن را طلب کنند ، با خودرو یی لوکس و ژاپنی با کلی محافظ بازدید کند و حتی حوصله پیاده شدن از ماشین لوکس خود را هم نداشته باشد ، می تواند الگوی مناسب اقتصاد مقاومتی باشد ؟؟؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  "پایگاه خبری تحلیلی کارگران کرمان "در سالی که اقدام و عمل از سوی رهبر انقلاب مطرح شده است رییس جمهور محترم اقدام و عملی به دنبال برتر گرایی خود است  را به منسه اجرا می گذارد تا به همه بقبولاند که توان ساخت چیزی را نداریم .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "پایگاه خبری تحلیلی کارگران کرمان , "پایگاه خبری تحلیلی کارگران کرمان,

برای ما هم سئوال است که چرا در ایران برای جایگاه ریاست جمهوری ارزش قائل شده و آن را در بوق و کرنا می کنند در حالی که در ایران دو قوه دیگر هم هستند که هم سطح با قوه مجریه هستند لذا چرا قوه مجریه که وظیفه اصلی آن خدمت به مردم است به زیر دستان به دیده فرو مایگان می نگرد وسعی در برتر نشان دادن خود به مردمش می کند .

,

این سئوال مطرح می شود که ریاست جمهوری ایران که با رای مستقیم مردم بر سر کار می آید و با حمایت مردم  به جایگاه خادمی وارد می شود به جای خدمت به مردم و اقشار مختلف بی توجهی می کند آیا این نگاه همان نگاه از بالا به پایین سرمایه داری و مرفهین فرعون صفت به مردم محروم نیست ؟؟

,

ریاست جمهوری ایران که داعیه حل مشکلات مردمی را در وعده های صد روز ه خود داشت و دارد و خود را دلسوز مردم می داند چطور می تواند در کارخانه ای با تولید داخلی وارد شود و جوانانی را که کارگران آن هستند نبیند وبه درد ودل آنها گوش ندهد .

,

وقتی که ریس جمهور منتخب چرخ به کارخانه ای می نهد که خودرو ساز بوده و سعی دارد تا خودروی خود را به عنوان خودروی ملی معرفی کند تا مردم آن را طلب کنند ،  با خودرو یی لوکس و ژاپنی با کلی محافظ بازدید کند و حتی حوصله پیاده شدن از ماشین لوکس خود را هم نداشته باشد ، می تواند الگوی مناسب اقتصاد مقاومتی باشد ؟؟؟ چطور این الگو برای کسانی که سعی دارند در زمینه اقتصاد مقاومتی اقدام و عملی جهاد گرانه داشته باشند ، با یک برخورد ، روحیه کارگران واحدی صنعتی را زیر چرخ خودروی خارجی له کند؟؟؟ .

,

بعد از برخورد دوگانه ریاست جمهور با کارگران خودروسازی مپنا برای ما چند پنجره باز می شود؛  در ابتدا اینکه به نظر می آید ریاست جمهوری به اصولی چون : اقتصاد مقاومتی اقدام وعمل و اینکه کار و تولید یک ارزش است و کارگران هم انسان های شریفی هستند کاملا بیگانه است ، لذا کسی که در مقابل کشور های 5+1 کرنش می کند و برای وزرای تو خالی و پوچ استکباری مهمانی برگزار می کند وخود زیر سم اسب فاتحان ایران قرار داد تجاری امضا می کند چطور می تواند ،در مقابل کسانی که کوهی از تجربه، انسانیت، محبت ، اخلاص وتابع نظام هستند ابراز خشوع کند ؟؟؟

,

 

,

1601403_588

, 1601403_588, 1601403_588,

این فرد بی شک باخودروی خارجی به کارخانه می رود تا بگوید شما فرزندان ایران هر چه قدر هم تلاش کنید به پای ژاپن نخواهید رسید و با کار و تولید مشکلی ازشما حل نمی شود وتنها راه تمدن وتکنولوژی در تعامل با خارجی هاست وبس به نظر می آید همه سعی دارند ایران را عربستانی دیگر کنند .

,

پنجره دوم عدم اعتقاد قوه مجریه به مواضع صریح رهبری و قبول نکردن سیاست های کلی اقتصادی که از سوی رهبر معظم انقلاب مطرح می شود و 4 سال است که کسی به آن ها عمل نمی کند ، درست زمانی که رهبرانقلاب استفاده از کالاهای لوکس و خارجی را مطلقا ممنوع اعلام می کند ، حضور د رکارخانه خودرو سازی آنهم بازدیددی با ماشین خارجی از خودرو ساز داخلی ، حرکتی از سوی  ریاست جمهور است که رسما زاویه گرفتن عقاید وی را با رهبر انقلاب نشان می دهد .

,

البته  رفتار رئیس اجرایی این دولت برای ما خبر نگاران طبیعی است زیرا همزمان با آغاز تشکیل دولت تدبیر و امید بسیاری از خودرو سازی های  داخلی یا خودروسازی هایی که با مشارکت کشور هایی مانند چین در ایران ،خودرو تولید می کننند را به تعطیلی کشانده است در استان کرمان در سال گذشته نه تنها خودرو سازی جدیدی آغاز نشده است بلکه چند خودرو سازی هم به ورطه تعطیلی کشیده شده اند .

,

خوردو سازی «کرمان خودرو » حدود 850 هزار دستگاه خودرو را در انبار های دپو و 1000 نفر از نیروهای خود را تعدیل کرد ، خودرو سازی راین خودرو نیز همین وضعیت را داشت و با دپو محصول روبه رو شد و حدود 200 نفر از نیروهای خود را اخراج کرد .

,

رهبر معظم انقلاب بارها با لباس مبدل به دیدار کارگران رفته و از آنان دلجویی نموده است و حتی سعی در رفع مشکلات آنان نموده است ؟حال سئوال من از جناب روحانی این است که آیا در ایران مقام وجایگاه شما از ولایت فقیه بالاتر است ؟ شما که لباس پیغمبر اسلام را بر تن دارید و داعیه ترویج اسلام ناب محمدی هستید  آیا وقت آن نرسیده که از اریکه غرور  وقدرت به پایین آمده و در جمع مردم عادی قرار بگیریدو به مشکلات معیشتی  مردم خود توجه کنید.

,

ریاست جمهوری ایران باید از کارگرانش به علت ترویج روحیه «مانمی توانیم» و« تعامل با خارجی راه حل اقتصادی است» ، عذر خواهی کند .

,

انتهای پیام /

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه