اخبار داغ

مدیرکل آموزش و پرورش استان:

دغدغه اول مردم و مسئولین آموزش و پرورش باشد

دغدغه اول مردم و مسئولین آموزش و پرورش باشد
مدیرکل آموزش و پرورش با اشاره به اینکه روح جامعه در دست معلمان است گفت: اشتباه بزرگ در حق فرهنگیان این است که تصور می‌شود معلمان کارمند هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به گزارش خبرنگار اجتماعی شاخص، سالار قاسمی در همایش زمزمه محبت ویژه تجلیل از مقام معلم که روز گذشته ۱۳ اردیبهشت در دانشگاه فرهنگیان برگزار شد با اشاره به اینکه معلمان سرداران مبارزه با جهالت هستند اظهار کرد: معلمین معماران واقعی و مهندسین فرهنگی جامعه هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

وی با بیان اینکه هر روز، روز معلم و هر هفته، هفته معلم است افزود: معلمان با دست باکفایت خود تاریخ و تمدن جامعه راخواهند ساخت.

,

مدیرکل آموزش و پرورش در ادامه گفت: توقع جامعه فرهنگیان این است که تکریم از مقام و منزلت معلم را به هفته معلم بسنده نکنیم.

,

این مسئول با بیان اینکه معلمی، کارمندی نیست اضافه کرد: کارمندی عزیز و شریق است اما باید توجه داشت که معلم با روح، جان و فکر فرزندان این سرزمین سر و کار دارد و چنین دیدگاه‌های نادرست نسبت به معلمان باید اصلاح شود که معلم را مانند یک کارمند نبینیم.

,

قاسمی با بیان اینکه روح جامعه در دست معلمان است تصریح کرد: دغدغه اول مردم و مسئولین باید آموزش و پرورش باشد تا بتوانیم نسلی با نشاط و امیدوار ، خدا محور و متفکر تربیت کنیم.

,

مدیرکل آموزش و پرورش استان عنوان کرد: معیشت شرط لازم برای منزلت معلم است اما شرط کافی نیست لذا مقام معلم باید بر روی سر قرار گیرد.

,

این مسئول با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: صدا و سیما باید در شناساندن مقام والای معلم و  معرفی او به عنوان الگو در جامعه تلاش کند.

,

قاسمی بیان کرد: معلمان کار اصلی جامعه را بر عهده دارند در حالی که کارهای دیگر عاریه‌ای است.

,

وی در انتها تاکید کرد: توسعه شهر و تکنولوژی بدون توجه به آموزش و پرورش مشکلات امروزی در این حوزه را به وجود آورده است.

,

مسابقه، موسیقی، نمایش و سرود گروهی با عنوان‌های میراث‌دار انبیا در شأن مقام معلم و رسول مهر در شأن و مقام پیامبر اکرم (ص) از جمله برنامه‌های اجرایی در این برنامه بود.

,

در این مراسم تمثال شهید قدرت‌الله چگینی و محمدعلی نجفی مشاوره اقتصادی رئیس‌جمهور که توسط هنرمند قزوینی انجام شده بود، رونمایی شد.

,

برنامه‌ها و استراتژی‌های آموزش و پرورش در سال ۹۵ با حضور محمدعلی نجفی مشاوره اقتصادی رئیس‌جمهور، ‌فریدون همتی استاندار قزوین و سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین رونمایی شد.

,

در همایش زمزمه محبت نیز نقاشی زنده از سوی هنرمند قزوینی کاظم‌پور اجرا و چهره سه شهید شاخص کشور به تصویر کشیده شد.

,

همچنین در  پایان همایش زمزمه محبت از سوی مسئولان کشوری و استانی از معلمان نمونه استان قزوین تجلیل شد.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه