اخبار داغ

استاندار قزوین؛

اقتصاد مقاومتی رمز موفقیت اقتصاد کشور است

اقتصاد مقاومتی رمز موفقیت اقتصاد کشور است
استاندار قزوین با اشاره به اینکه استقلال اقتصادی عامل مهمی در پیشرفت کشور است گفت: فرهنگیان می‌توانند در اطلاع‌رسانی موفقیت‌های دولت در مذاکرات هسته‌ای، ایجاد افکار عمومی و آرامش آحاد جامعه نقش بسزایی ایفا کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  خبرنگار اجتماعی شاخص، فریدون همتی در همایش زمزمه محبت ویژه تجلیل از مقام معلم که روز گذشته ۱۳ اردیبهشت در دانشگاه فرهنگیان برگزار شد با اشاره به نقش برجسته پیامبران در عالم هستی اظهار کرد: معلمان عهده‌دار رسالت پیامبران در جامعه هستند که عالی‌ترین نقش در عالم بشری و جامعه امروز محسوب می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

وی افزود: جایگاه معلم هیچ‌گاه دچار فراز و نشیب نمی‌شود زیرا تعلیم و تربیت نسل آینده برای پیشرفت و توسعه در دست معلمان است که این بزرگ‌ترین تجلیل از مقام معلمین خواهد بود.

,

استاندار قزوین ابراز کرد: فرهنگیان در دولت تدبیر و امید با وجود مشکلات و نارسایی‌ها و آثار تحریم که بر کشور سایه انداخته است در انجام وظایف خود که تعلیم و تربیت جوانان است کوتاهی نکرده‌اند.

,

همتی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای گفت:  دولت با شجاعت و با راهنمایی حکیمانه مقام معظم رهبری مرحله اول مذاکرات را به سامان رسانده به گونه‌ای که در طول تاریخ برای ملت ایران سربلندی به همراه خواهد داشت.

,

این مسئول عنوان کرد: امروز که در دوره اجرای نتایج مذاکرات هستیم مسیری سخت و پرچالش خواهیم داشت و دولت تلاش می‌کند توفیقات مناسبی را برای ملت ایران رقم بزند.

,

پایه اقتدار کشور در گرو اقتصاد مقاومتی است

,

وی با اشاره  به اینکه سال ۹۵ از سوی مقام معظم رهبری به نام «اقتصاد مقاومتی، ‌اقدام و عمل» نامگذاری شده است، تصریح کرد: فصلی بزرگ، مهم و سخت اما امیدوار کننده و آینده‌ای درخشان برای کشور به همراه خواهد داشت.

,

استاندار قزوین در ادامه گفت: دولت تدبیر و امید برای تحقق اقتصاد مقاومتی همه امکانات و اندیشه‌های خود را بسیج کرده و مشغول سازماندهی هدفمند و روشن برای رسیدن به این هدف است.

,

همتی تاکید کرد: پایه اقتدار هر کشوری در اقتصاد مقاومتی رقم می‌خورد و ما برای رسیدن به آرمان انقلابی باید به استقلال اقتصادی برسیم.

,

این مسئول اضافه کرد: دولت تدبیر و امید با تمام توان برای تحقق منویات رهبر فرزانه انقلاب و عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی در ابعاد مختلف تلاش می‌کند.

,

همتی تصریح کرد: در این مسیر سخت و مهم، مردم و ملت ایران انتظاراتی را از دولت دارند و به طور یقین معلمین می‌توانند نقش موثری در تحقق اقتصادی در کنار دولت ایفا کنند.

,

وی اذعان داشت: با توجه به اینکه اقتصاد مقاومتی تنها به دست دولت قابل تحقق نیست، سازمان‌ها و نهادهای مختلف موظف هستند دولت را برای تحقق این مهم همراهی کنند.

,

استاندار قزوین با اشاره به نقش مردم در اقتصاد مقاومتی بیان کرد: مردم با روحیه کار و تلاش، صرفه‌جویی و اهتمام به مصرف تولید داخلی می‌توانند دولت را در اجرای اقتصاد مقاومتی همراهی کنند.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: دولت از فرهنگیان تقاضا دارد در تبیین موفقیت‌های دولت در مذاکرات و اطلاع رسانی و ایجاد آرامش برای آحاد مردم تلاش کنند.

,

همتی معلمان با پشتیبانی از برنامه‌های اقتصاد مقاومتی استان قزوین می‌توانند رشد و توسعه استان را به پله پرش برسانند.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه