اخبار داغ

فرماندارکامیاران:

نمایندگان منتخب در راستای برنامه های توسعه اقتصادی کُردستان اقدام نمایند

نمایندگان منتخب در راستای برنامه های توسعه اقتصادی کُردستان اقدام نمایند
فرماندار کامیاران گفت: از بروز رفتارها وموارد غیرقانونی توسط عده ایی از اعضای شورای اسلامی شهرکامیاران اظهار تاسف می نمایم و برای اینکه این موضوع برای افکار عمومی روشن شود و شایعه سازی ها پایان یابد، باید اطلاع رسانی شفاف صورت گیرد که حقی ناحق نشده و ناحقی، حق قلمداد نگردد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازشاهوخبر؛ فرماندار کامیاران از رویداد رفتارها وموارد غیرقانونی که توسط عده ایی از اعضای شورای اسلامی شهرکامیاران رخ داده اظهار تاسف نمود و خواستار  روشن شدن این موضوع برای تبیین شهروندان و پایان شایعه سازی دراین باره شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاهوخبر,

مسعود روحانی در جمع اعضای شوراهای اسلامی بخش مرکزی و شهرستان کامیاران در سخنانی با اشاره به مرحله دوم انتخابات مجلس اظهار داشت: تصور شرکت نسبی مردم در انتخابات جمعه گذشته طبیعی است، زیرا که شهرستان کامیاران منطقه ایی زراعتی است و طبعا بیشتر شهروندان به امور کشاورزی اشتغال داشته اند.

,

وی افزود: اما آنچه که مهم می نماید این است که مردم حجت خود را انجام داده و اینک نوبت نمایندگان است که بر اساس برنامه های اعلام شده در زمان تبلیغات و با همدلی و همکاری در جهت رفع مشکلات اقتصادی و مسائل اجتماعی مانند بیکاری گام بردارند.

,

فرماندار کامیاران به همراهی دولت و مجلس دراین دوره تاکید کرد و عنوان داشت: نمایندگان مجلس دهم از میان افرادی انتخاب شده اند که با دولت همدل و هم نظر هستند و با تاسی از بیانات مقام معظم رهبری درباره لزوم همکاری مجلس و دولت، امیدواریم همگام با هم برای توسعه و آبادنی کشور کوشش نمایند.

,

روحانی ضمن تبریک روز ملی شوراهای اسلامی ابراز داشت: گرچه بزرگداشت روز شوراها چند روز با تاخیر برگزار شد، اما این بهانه ایی است که از زحمات یک ساله شوراهای اسلامی شهر و روستا تشکر به عمل آید و از اعضای آن تجلیل شود.

,

فرماندار کامیاران با اشاره به لزوم همکاری بیشتر اعضای شورای اسلامی شهر کامیاران خاطر نشان کرد: از روی دادن رفتارها وموارد غیرقانونی که توسط عده ایی از اعضای شورای اسلامی شهرکامیاران رخ داده اظهار تاسف می نمایم و برای اینکه این موضوع برای افکار عمومی روشن شود و شایعه سازی ها پایان یابد باید اطلاع رسانی شفاف صورت گیرد که حقی ناحق نشده و ناحقی، حق قلمداد نشود.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه