اخبار داغ

مؤسس جامعه‌ تجربه کاربری استان قزوین:

قزوین حامی معنوی سومین کنفرانس تجربه کاربری ایران شد

قزوین حامی معنوی سومین کنفرانس تجربه کاربری ایران شد
مؤسس جامعه‌ تجربه کاربری استان قزوین اذعان کرد: گروه جامعه‌ تجربه کاربری قزوین حامی معنوی سومین کنفرانس تجربه کاربری ایران شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ میلاد صفاجوی، مؤسس جامعه‌ تجربه کاربری قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: تجربه‌ کاربری یک فرهنگ در طراحی محصول و خدمات است که ترویج آن منجر به ارتقای کیفیت زندگی خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,

وی در ادامه افزود: در بازار رقابتی امروز، توجه به اصول «تجربه کاربری» و ارائه محصولات و خدمات «رضایت بخش» یکی از مهم‌ترین عوامل افزایش فروش است. 
صفاجوی ادامه داد: یکی از دغدغه‌های مراکز رشد در سال‌های اخیر، تفهیم تجربه‌ کاربری به شرکت‌های مستقر جهت فروش و ارزش‌آفرینی بهتر است. 
وی افزود: کنفرانسی تحت عنوان تجربه‌ کاربری با شعار «ارتقای سطح کیفی زندگی» به همت جامعه تجربه کاربری شیراز ۲۳ و ۲۴ اردیبهشت ۹۵ در دانشگاه شیراز برگزار خواهد شد که جامعه تجربه کاربری قزوین به عنوان حامی معنوی و رسانه‌ای در برگزاری این کنفرانس مشارکت خواهد داشت. 
مؤسس جامعه‌ تجربه کاربری قزوین اذعان کرد: مخاطبین این کنفرانس؛ شرکت‌های نوپا، طراحان، گرافیست‌ها، تولیدکنندگان، مدیران تحقیق و توسعه و کنترل کیفیت، علاقه‌مندان به فناوری اطلاعات و کلیه کسانی هستند که به کیفیت خدمات یا محصول خود اهمیت می‌هند. 
انتهای پیام/م

,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه