اخبار داغ

گفتگو با ساغر عزیزی بازیگر نقش "فرح" در سریال معمای شاه:

بازیگر برای دریافت دستمزد خود احساس گدایی می کند! / هنرمند روی اندیشه مردم کار می کند

بازیگر برای دریافت دستمزد خود احساس گدایی می کند! / هنرمند روی اندیشه مردم کار می کند
ساغر عزیزی گفت: گاهی وقتها شرایط مالی به قدری به بازیگر فشار می آورد که احساس می کند شخصیتش زیر سوال می رود چون بارها و بارها برای دریافت دستمزد به عوامل فیلم یا سریال مراجعه می کند که احساس گدایی به بازیگر دست می دهد و وضعیت تئاتر خیلی بدتر از تلویزیون است واقعا شرایط اقتصادی بازیگران بسیار بد است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ساغر عزیزی بازیگر نقش فرح در سریال معمای شاه در گفتگو با خبرنگار نگارانه؛ به مناسبت روز بازیگر اظهار داشت: مهمترین دغدغه بازیگران شرایط مالی است لذا امیدوارم  شرایط مالی بازیگران بهتر از این شود و هر کشوری درک کند هنرمند روی اندیشه مردم کار می کند ، مردمی که اندیشه داشته باشند خطا از آنان سر نمی زند و وقتی مردم فیلم و تئاتر خوب و پرقدرت ببینند فرهنگ و اندیشه ما ارتقا پیدا می کند و دیگر آشفتگی ها هم در جامعه کاهش پیدا می کند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نگارانه؛,

وی افزود: این واقعیت را درک کنیم که انسانها در هر پوزیشنی هستند مشکلات خاص و مربوط به خودشان را دارند در این شرایط با درک یکدیگر می توانیم با محبت و عشق زندگی کنیم و فقط و فقط فرهنگ و اندیشه می تواند به این مهم کمک کند .

,

عزیزی گفت:گاهی وقتها شرایط مالی به قدری به بازیگر فشار می آورد که احساس می کند شخصیتش زیر سوال می رود چون بارها و بارها برای دریافت دستمزد به عوامل فیلم یا سریال مراجعه می کند که احساس گدایی به بازیگر دست می دهد و وضعیت تئاتر خیلی بدتر از تلویزیون است واقعا شرایط اقتصادی بازیگران بسیار بد است امیدوارم در این روز که روز بازیگر است و بنده عاشق بازیگری و هنر هستم شرایط مالی هنرمندان بهتر شود.

,

وی تاکید کرد: در زندگی عاشق هرچیزی که باشید ، وقتی عاشقش هستید بیشتر از آن توقع دارید ، بنده نیز در مسیر بازیگری چون عاشق کارم هستم بسیار از خودم توقع دارم و برخی مواقع ممکن است  از بازیگری نیز خسته شده باشم و این هم بیشتر به دلیل فشارهایی است که به بازیگر وارد می شود بنده به دلیل شرایط مالی مجبور شدم چند سالی از هنر دور باشم و کار دکوراسیون انجام دهم تا وضعیت مالی ام بهبود یابد .

,

عزیزی عنوان کرد: کار بازیگری از بازیگر بسیار انرژی می گیرد و بازیگرانی هم که بگویند از بازیگری خسته نمی شوند دروغ می گویند چون بازیگر باید با تمام توان کار کند تا با مخاطب ارتباط برقرار کند و تمام حس ها را به مخاطب انتقال دهد و در این مسیر ذهن و جسم درگیر هستند لذا باید به هنر بهاء داده شود تا هنرمند برای دریافت دستمزد غرورش را زیر پا نگذارد .

,

وی در پایان گفت: به تمام بازیگران دنیا بالخصوص بازیگران سرزمینم ایران ، روز بازیگر را تبریک می گوییم و امیدوارم شرایط مالی هنرمندان بهتر شود تا هنرمندان بتوانند با فکر باز بازی کنند، بنده عاشق مردم هستم و مردم را دوست دارم و به مردم کشورم افتخار می کنم.

,

انتهای پیام/رض

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه