اخبار داغ

رشد 92 درصدی عواید موقوفات در فیروزکوه / تعیین و تکلیف موقوفات سد نمرود و پایانه شهرداری در سال 95

رشد 92 درصدی عواید موقوفات در فیروزکوه / تعیین و تکلیف موقوفات سد نمرود و پایانه شهرداری در سال 95
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان از رشد 92 درصدی عواید موقوفات طی سال گذشته در شهرستان فیروزکوه و همچنین تعیین و تکلیف موقوفات سد نمرود و پایانه شهرداری در سال 95 خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عطا الله اسفندیار در گفتگو با پایگاه خبری دیمه نیوز اظهار داشت: اداره اوقاف شهرستان فیروزکوه در سال 94 به عنوان اداره نمونه در نداشتن اسناد مردودی و مرجوعی مالی به سازمان اوقاف معرفی شده است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری دیمه نیوز ,

وی گفت: این اداره با تحقق رشد 92 درصدی در عواید موقوفات  رتبه پنجم از 21 اداره در استان تهران را کسب کرده و مورد تقدیر مدیر کل اوقاف استان تهران قرار گرفته است.

,

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فیروزکوه ادامه داد: این اداره با توجه به تسهیم و درصد بندی قانونی نذورات امام زاده اسماعیل (ع) ، نزدیک به 500 میلیون ریال را صرف هزینه های فرهنگی طی مناسبت های ملی و مذهبی در آستان مقدس امام زاده اسماعیل (ع) و سطح شهر شده است.

,

اسفندیار یادآور شد: از برنامه های مهم این اداره در سال 95  خریداری رقبات جدید جهت تبدیل به احسن موقوفات سد نمرود (روستای سله بن) ، تعیین تکلیف پایانه شهرداری و افتتاح سرویس بهداشتی جدید امام زاده اسماعیل ع می باشد .

,

وی گفت: این اداره در نظر دارد پیگیری قانونی جهت شفاف سازی درامد و هزینه کردهای رقبات تجاری مساجد شهر و شهرستان فیروزکوه را دستور کار خود قرار دهد و در مرحله اول با ارسال اظهار نامه به متصرفان رقبات تجاری مسجد حضرت موسی بن جعفر علیه السلام شهرک ولیعصر (عج) این برنامه را عملیاتی کرده ایم .

,

انتهای پیام/م

, انتهای پیام/م]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه