اخبار داغ

خوان سیچلو: شناخت کاملی از حریفان ایران داریم

خوان سیچلو: شناخت کاملی از حریفان ایران داریم
مربی تیم ملی والیبال ایران با بیان اینکه بازیکنان سخت در حال تمرین هستند، گفت: شناخت کاملی از حریفان ایران داریم و روی سیستم مقابله با این تیم‌ها کار می‌کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛خوان سیچلو در حاشیه تمرین امروز تیم ملی درباره میزبان آمادگی این تیم برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک گفت: تیم ملی هر روز آماده تر از گذشته می شود. تدارک دو مسابقه دوستانه در فرانسه را دیدیم تا با نقاط ضعف و قوت تیم به خوبی آشنا شویم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی تصریح کرد: در تمرینات این روزها سیستم های دفاعی، توپگیری و حمله را مرور و تنظیم می کنیم تا در آستانه بازی های انتخابی به ۱۰۰ درصد آمادگی کامل برسیم.

,

سیچلو در پاسخ به این پرسش که آیا تغییر در کادر فنی تیم ملی والیبال، تغییر در تمرینات را نیز به همراه داشته است یا خیر؟ گفت: من نمی دانم مربیان قبلی چگونه کار می کردند. اما این را می دانم که هم اکنون تیم ملی سخت در حال تمرین است و تلاش می کنیم که بلیت ریو را به دست آوریم.

,

وی با بیان اینکه کسب سهمیه آسان نخواهد بود، گفت: هشت تیم شرکت کننده در مسابقات انتخابی شانس یکسانی برای کسب سهمیه دارند، بنابر این تیم ایران نیز برای رسیدن به هدف باید تلاش گسترده داشته باشد.

,

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تیم ایران حتما سهیمه المپیک کسب می کند، گفت: من می توانم تضمین کنم که تیم ملی والیبال ایران با تمام تلاش برای کسب سهمیه به میدان می رود. ملی‌پوشان والیبال ایران باتجربه و خوب هستند و توانایی کسب سهمیه المپیک را دارند.

,

مربی تیم ملی والیبال درباره میزان شناخت از حریفان ایران در انتخابی المپیک گفت: به خوبی از حریفان شناخت داریم. قبلا این کار را انجام دادیم و با نقاط ضعف و قوت آنان آشنا شدیم و از این بابت نگرانی نداریم.

,

وی تصریح کرد: همچنین مطالعاتی روی بازیکنان تیم خودمان انجام دادیم که بتوانیم سیستم ها را برای مقابله با حریفان بهتر آماده کنیم.

,

سیچلو درباره شرایط کلی بازیکنان گفت: همه بازیکنان انگیزه زیادی برای کسب سهمیه المپیک دارند. بازیکنان پیوسته و مداوم در تمرینات حضور دارند و امیدوارم در زمان مورد نیاز بتوانند به خوبی از تمرینات در مسابقه بهره ببرند. 

,

 

,

انتهای خبر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه