اخبار داغ

دفاع آخر از قاتل ستایش اخذ شد

دفاع آخر از قاتل ستایش اخذ شد
دادستان عمومی و انقلاب ورامین با اشاره به اخذ دفاع آخر از متهم پرونده قتل ستایش گفت: در حال حاضر منتظر نظریه مکتوب مددکاران اجتماعی در خصوص متهم هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  دادستان عمومی و انقلاب ورامین با اشاره به اخذ دفاع آخر از متهم پرونده قتل ستایش گفت: در حال حاضر منتظر نظریه مکتوب مددکاران اجتماعی در خصوص متهم هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

ابوالقاسم مرادطلب دادستان عمومی و انقلاب ورامین در گفت‌گو با خبرگزاری فارس،‌ با اعلام این خبر افزود: روز گذشته سرانجام متهم به قتل ستایش دختربچه 6 ساله افغانستانی به دادسرای ورامین آورده شد.

,

وی گفت: بر اساس آنچه از قبل تعیین شده بود از متهم دفاع آخر اخذ شد و همچنین مددکاران اجتماعی فرصت پیدا کردند تا مصاحبه خود را از متهم اخذ کنند.

,

مرادطلب افزود: بر اساس قانون جدید مجازات اسلامی در پرونده‌هایی که متهم زیر 18 سال سن دارد باید یک مصاحبه از طریق مددکاران اجتماعی با متهم  انجام شود و نظریه مکتوب مددکاران اجتماعی در پرونده ثبت و ضبط شود.

,

دادستان عمومی و انقلاب ورامین تصریح کرد: پس از آنکه نظر مکتوب مددکاران به دادستانی واصل شود از سوی شعبه رسیدگی کننده قرار مجرمیت صادر می‌شود و پس از صدور کیفرخواست پرونده به دادگاه کیفری شماره یک ارجاع می‌شود.

,

مرادطلب در پاسخ به این سوال که آیا نظریه مددکاران اجتماعی می‌تواند در روند رسیدگی به پرونده تغییری ایجاد کند یا خیر گفت: این نظریه ربطی به ماهیت رسیدگی به پرونده ندارد که بخواهد تغییری در رسیدگی ایجاد کند.

,

انتهای پیام/بخ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه