اخبار داغ

ارومیه بازنده ای سر بلند؛

ارومیه مهد والیبال آسیاست/ارومیه شهر عشاق والیبال

ارومیه مهد والیبال آسیاست/ارومیه شهر عشاق والیبال
تیم والیبال شهرداری ارومیه نتوانست به فینال رقابت های سوپر لیگ والیبال کشور صعود کند ولی هواداران این تیم از عملکرد این تیم ابراز رضایت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از آناج، در کوچه و بازارش که قدم میزنی صحبت از نوروز و سال جدید نیست.تب والیبال به شدت در این شهر داغ است.شهری که به گفته فدراسیون جهانی والیبال شهر عاشقان والیبال است.تیمشان از رسیدن به فینال باز مانده است ولی یکایک مردم شهر همانند یک کارشناس خبره والیبال بازی امروز تیمشان را تحلیل می کنند. 

از باخت تیمشان مقابل کاله و نرسیدن به فینال ناراحتند ولی ته دلشان به آقا ید الله و شاگردانش خسته نباشید می گویند.14 بر 13 در ست پنجم از کاله پیش بودند.نفس ها در سینه حبس شده بود.سه امتیاز متوالی به کاله تقدیم شد تا تیم شهر عشاق والیبال نتواند فینال را تجربه کند.اما هواداران از همان سالن آزادی فریاد عیبی یوخ سر دادند و از تلاش بازیکنانشان تقدیر کردند.

مصدومیت تونی کواچوویچ در بازی دوم مقابل کاله تاثیر بسزایی در عملکرد تیمی ارومیه ای ها داشت.نفرات جایگزین وی هم در حد توانشان تلاش کردند ولی باز جای خالی وی احساس می شد.

ارومیه ,مهد والیبال آسیاست.قطع یقین این جمله را اگر پا به کوچه پس کوچه های ارومیه بگذاری بهتر درک میکنی.اگر به میدان های والیبال این شهر سر بزنی می فهمی والیبال در خون مردم این شهر جاری است.

بازیکنان بزرگی در والیبال ایران از این دیار بوده اند.کار گر پیشه,محسنی نیا,وطن پرست,خداپرست و اکنون هم سعید معروف از شهر عاشقان والیبال به ایران معرفی شده اند.

در این فصل لیگ برتر در مرحله مقدماتی تیم شهرداری ارومیه اصلا عملکرد خوبی نداشت و به سختی و تنها با یک اختلاف امتیاز توانست به جمع هشت تیم نهایی بپیوندد.سه سرمربی در این فصل روی نیمکت این تیم پر مهره نشستند ولی دست آخر پیر مرد دوست داشتنی والیبال ارومیه سکان هدایت را به دست گرفت و توانست پرخرج ترین تیم تاریخ والیبال ایران را در مرحله پلی آف از دور رقابت ها حذف کند.حذف باریج اسانس امید ها را برای تیم ارومیه زنده کرد.در مرحله نهایی هم ارومیه در بازی نخست سه بر صفر کاله آمل را در هم کوبید و در دو بازی بعدی با توجه به مصدومیت بازیکن کلیدی خود نتوانست از پس کاله بر بیاید و به دیدار رده بندی رسید.

در این فصل لیگ برتر والیبال پویا فیاضی بازیکن آذری تیم شهرداری ارومیه محبوبیت خاصی در بین هواداران ارومیه به دست آورد و از ارکان اصلی رسیدن این تیم به جمع چهار تیم نهایی بود.عبد الرضا علیزاده هم پس از سالها به شهر خود بازگشته بود و بازی های با تعصبی برای تیمش به معرض نمایش گذاشت.

امید می رود تیم ارومیه در دیدار رده بندی بتواند مقام سوم لیگ را کسب کند تا دل مردمی که والیبال را درک میکنند و با والیبال زندگی میکنند شاد کنند.شاید دیدار فینال لیگ برتر بین نمایندگان ورامین و آمل برگزار شود.تیم هایی که شاکله اصلی تیمشان را بازیکنان ارومیه ای تشکیل داده اند .ولی همگان می دانند ارومیه مهد والیبال آسیاست.ارومیه شهر عاشقان والیبال است.ارومیه بازیکن ساز ترین شهر والیبال ایران است.ارومیه پایتخت والیبال ایران و آسیاست.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, آناج,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,


انتهای پیام/

,
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه