اخبار داغ

تورس: پنالتی درست نبود

تورس: پنالتی درست نبود
مهاجم اتلتیکو مادرید از صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا بسیار خوشحال است اما تاکید کرد پنالتی که داور به سود آنها گرفت، درست نبود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از دیلی میرر، فرناندو تورس در موفقیتی که اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا به دست آورد سهم بسزایی داشت. او در دیدار رفت برابر بارسلونا تک گل تیمش را به ثمر رساند و در دیدار برابر بایرن مونیخ هم با پاسی دیدنی گریژمان را در موقعیت گلزنی قرار داد تا این ستاره فرانسوی به قهرمان اتلتیکو مادرید تبدیل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

تورس در دیدار برابر بایرن مونیخ یک پنالتی هم گرفت که البته خود او آن را از دست داد با این حال او از بهترین بازیکنان تیمش بود و ثابت کرد که با اتلتیکو مادرید به روزهای اوج خود برگشته است.

,

این بازیکن اسپانیایی همچون دیگر هم تیمی هایش از موفقیت بزرگی که به دست آورده است بسیار خوشحال است. او بعد از بازی گفت: شایسته صعود به فینال بودیم چرا که توانستیم قهرمان سه لیگ آلمان، هلند و اسپانیا را شکست دهیم. فرقی نمی کند که در دیدار فینال با چه تیمی بازی کنیم. اتلتیکو مادرید به دنبال قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است و به این هدف خود خواهیم رسید.

,

او ادامه داد: فرصت تاریخ سازی برای بازیکنان اتلتیکو مادرید فرارسیده است. به این بازیکنان و کادر فنی افتخار می کنم. بسیار خوشحالم که بازیکن اتلتیکو مادرید هستیم. بازی بسیار سختی برابر بایرن مونیخ داشتیم. تیم حریف بسیار خوب و هجومی بازی کرد اما خوشبختانه این ما بودیم که جواز صعود به فینال را به دست آوردیم.

,

تورس درباره پنالتی که داور به سود تیم او گرفت، گفت: بازیکن حریف بیرون از محوطه جریمه تکل رفت و پنالتی درست نبود اما این مهم نیست چرا که در نهایت این ما بودیم که به فینال راه پیدا کردیم. براین باور هستم که اتلتیکو مادرید شایسته صعود به فینال بود و الان تا عملی شدن رویای خود تنها یک گام دیگر باقی مانده است.

,

 

,

انتهای خبر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه