اخبار داغ

رئیس اداره محیط زیست بهارستان خبر داد:

۲ واحد غیر مجاز ریخته گری در بهارستان شناسایی شد

۲ واحد غیر مجاز ریخته گری در بهارستان شناسایی شد
رئیس اداره محیط زیست بهارستان از شناسایی و پلپ 2 واحد ریخته گری غیر مجاز دیگر در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، واحد های ریخته گری غیر مجاز در سطح شهرستان بهارستان به وفور دیده می شود و به همین دلیل خبر شناسایی و پلمپ این واحد های غیر مجاز در خروجی خبرگزاری ها تکرار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه,

شیدا آکار، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهارستان در گفتگو با خبرنگار بهارستانه باز هم از شناسایی ۲ واحد دیگر ریخته گری غیر مجاز خبر داد و گفت: اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قویا مخالف واحد های غیر مجاز در هر صنفی است که با  عملکرد نا مطلوب خود باعث بروز خطراتی برای محیط زیست انسان شود و سلامت و بهداشت شهروندان را به خطر بیاندازد.

,

شیدا اکار  در خصوص نحوه شناسایی این واحد های غیر مجاز ریخته گری در سطح شهرستان گفت: در پی گشت یکی از کارشناسان اداره در حوالی شهرک سبزدت متوجه این واحد های غیر مجاز شد و سریعا اقدام به گزارش از وضعیت موجود این واحد ها نمود.

,

رئیس حفاظت محیط زیست بهارستان در ادامه افزود: هر کدام از این واحد ها دارای یک بوته کوره غیر مجاز و بدون هرگونه مجوزی است که به وسیله این کوره ها اقدام به ذوب فلزات می کردند، که اخطاریه عدم ادامه فعالیت برای واحدهای مذکور صادر و در صورت عدم اقدام مثبت از طریق مراجع قضایی پیگیری لازم صورت خواهد پذیرفت.

,

وی با اشاره به خطرات ناشی از فعالیت این گونه واحد های غیر مجاز، ادامه داد: فرآیند ریخته گری ازجمله منابع تولید و انتشار آلاینده های هوا به خصوص ذرات معلق و اکسیدهای فلزی است که فعالیت غیر مجاز و آلاینده آنها موجبات آلودگی هوا در منطقه خواهد بود.

,

آکار در پایان ضمن در خواست از تمام واحد های صنفی در جهت جلوگیری از آلودگی محیط زیست، خاطر نشان کرد:  بیایید با حفظ محیط زیست ، سرسبزی و طراوت را به طبیعت، شادابی و نشاط را به خودمان هدیه کنیم.

,

انتهای پیام/رض

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه