اخبار داغ

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی استانداری همدان:

پرونده استخدام دولتی تا سال 94 در همدان بسته شد

پرونده استخدام دولتی تا سال 94 در همدان بسته شد
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی استانداری همدان گفت: با توجه به شرایط موجود امکان استخدام فرزندان ایثارگر در دستگاه های دولتی استان تا سال های آینده وجود ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از صبح الوند، رضا قیاسی در گردهمایی رابطین ایثارگر استان همدان اظهار داشت:در سال های آینده امکان استخدام فرزندان جامعه ایثارگری و شهدا در دستگاه ها وجود ندارد و باید فرزندان این عزیزان در انتخاب رشته تحصیلی در دانشگاه ها به سمت صنعت و تولید هدایت شوند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, صبح الوند,

وی با بیان اینکه هم اکنون خروجی دانشگاه ها تئوری محور است و ایجاد اشتغال برای دانش آموختگان با مشکلات بسیاری مواجه است ،تاکید کرد: باید با فراهم کردن زمینه های اشتغال در تولید و صنعت زمینه پویایی اقتصاد استان فراهم شود.

,

قیاسی با بیان اینکه در سال های اخیر به جای ایجاد اشتغال مشکل کاهش زمینه های اشتغال ایجاد شده، گفت: طبق برنامه سند چشم انداز باید سالانه 700 هزار شغل ایجاد شود که تا سال های 74 و 75 در استان 695 هزار شغل ایجاد شد و این رقم در سال های بعد به 12 هزار شغل کاهش یافته است.

,

وی با بیان اینکه در سالهای اخیر 500 واحد تولیدی استان تعطیل شده ،اضافه کرد: باوجودی که طبق برنامه پنجم توسعه باید تا پایان برنامه اتکا به درآمد های نفتی به صفر می رسید ، وابستگی کنونی به درآمدهای نفتی80 درصد است.

,

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی استانداری همدان گفت: همچنین طبق برنامه چهارساله توسعه باید 21 هزار نفر استخدام دستگاه های دولتی می شدند در حالی که 50 تا 70 هزار نفر در استان همدان استخدام شدند.

,

وی یادآور شد: در نتیجه با توجه به شرایط موجود امکان استخدام فرزندان ایثارگر در دستگاه های دولتی استان تا سال های آینده وجود ندارد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه