اخبار داغ

تعبیر رسانه ها از دو نشست دیروز:

"یارکشی عارف و لاریجانی"؟! / منتخبین ارومیه کجا بودند؟

"یارکشی عارف و لاریجانی"؟! / منتخبین ارومیه کجا بودند؟
رسانه ها از دو نشست فراکسیون امید و فراکسیون فراگیر به عنوان یارکشی عارف و لاریجانی یاد می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای ارومیه،  دیروز منتخبان مردم در مجلس دهم برای آشنایی با قوانین و سازوکارها در مجلس گرد هم آمدند، از طرفی عصر دیروز دو نشست جداگانه لیست فراگیر و لیست امید برگزار شد و شب نیز منتخبان مردم میهمان رئیس جمهور بودند. در این بین، نشست اول، با عنوان "همایش فرآیند قانون‌گذاری - الزامات و راهکارها" و نشست آخر یعنی دیدار با رئیس جمهور، گردهمایی هایی عمومی محسوب می شد، اما رسانه ها از دو نشست نیمه علنی دیگر با عنوان "یارکشی پارلمان دهم" یاد کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای ارومیه,

منتخبین مردم ارومیه در کدام نشست ها حضور داشتند؟

,

همایش فراکسیون فراگیر منتخبان مجلس دهم، که جمعی از منتخبان اصولگرا و مستقل در آن شرکت داشتند، با حضور علی لاریجانی برگزار شد. در این نشست پس از خوشامدگویی لاریجانی به حاضرین، آیت‌الله موحدی‌کرمانی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز به سخنرانی پرداخت.

,

رسانه ها به نقل از منتخب مردم آمل مدعی شده اند که در این نشست 181 نفر از منتخبان از ریاست لاریجانی بر مجلس دهم حمایت کردند.

,

یوسفیان ملا منتخب مردم آمل قبل از پایان همایش فراکسیون فراگیر مجلس دهم پشت تریبون حاضر شد و در سخنان کوتاهی اظهار کرد: 154 نفر از منتخبان حاضر در این نشست، برگه حضور را امضا کردند، البته 27 نفر از منتخبان دیگر شخصا با بنده تماس گرفتند و اعلام حضور در این نشست را کردند.

,

تصاویر نشان دهنده حضور نادر قاضی پور، منتخب مردم ارومیه، در این همایش است.

,

, ,

گردهم آیی دیگر، با عنوان نشست هم اندیشی «فراکسیون امید» در مسجد سلمان فارسی نهاد ریاست جمهوری برگزار شد. ظریف، عارف و موسوی لاری از سخنرانان این مراسم بودند. حضور مینو خالقی نماینده رد صلاحیت شده اصفهان نیز از حاشیه های این نشست بود.

,

این در حالی است که فعالین اصلاح طلب طی روزهای گذشته اعلام کرده بودند فراکسیون امید از عارف برای ریاست مجلس حمایت می‌کند.

,

نکته جالب حضور علی مطهری در هر دو نشست بود که با ترک نشست اصلاح طلبان در نشست فراکسیون فراگیر حضور پیدا کرد.

,

برخی رسانه ها عدم هماهنگی با حفاظت نهاد ریاست جمهوری را علت جلوگیری از ورود خبرنگاران به مراسم عنوان کرده اند، اما در این میان تصویری ازهادی بهادری، منتخب مردم ارومیه نیز به چشم می خورد.

,

, ,

تا کنون تصویری از روح الله حضرت پور دیگر نماینده منتخب مردم ارومیه در هیچ یک از این دو نشست دیده نمی شود.

,

رسانه ها اکنون از این دو نشست به عنوان یارکشی عارف و لاریجانی یاد می کنند و گمانه زنی ها در رابطه با این که شانس کدام یک برای ریاست مجلس بیشتر است، ادامه دارد.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه