اخبار داغ

رئیس آموزش و پرروش گناباد:

150 دانش آموزان گنابادی در طرح خوداتکایی در زمینه تولیدات داخلی فعالیت دارند

150 دانش آموزان گنابادی در طرح خوداتکایی در زمینه تولیدات داخلی فعالیت دارند
رئیس آموزش و پرورش گناباد گفت: 150 نفر از دانش آموزان مدارس شبانه روزی گناباد در طرح خوداتکایی فعالیت دارند و تولیداتی در زمینه های زعفران، کشت گلخانه ای، پسته کاری، خیاطی و هنرهای دستی دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سید محمد مهدوی در گفتگو با خبرنگار ندای گناباد در خصوص طرح خوداتکایی مدارس شبانه روزی گناباد گفت: با توجه به اینکه دانش آموزان مدارس شبانه روزی در ساعات بعدازظهر در محل خوابگاه ها مستقر هستند لذا به منظور غنی سازی اوقات فراغت و کاهش آسیب های اجتماعی این دانش آموزان طرح خود اتکایی در این مدارس اجرا می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای گناباد,

وی اظهار کرد: در این راستا با توجه به آداب و رسوم و شرایط بومی گناباد مهارت های لازم به دانش آموزان مدارس شبانه روزی متوسطه اول و دوم داده می شود تا آنها ضمن مهارت آموزی تولیدات بومی داشته باشند و آنها را به فروش برسانند.

,

مهدوی با بیان اینکه اکثر دانش آموزان مدارس شبانه روزی گناباد از خانواده های کم درآمد هستند، افزود: فروش محصولات تولیدی دانش آموزان در طرح خوداتکایی ضمن اعتماد به نفس و تقویت مسئولیت اجتماعی آنان سبب کمک به خانواده های آنان می شود.

,

رئیس آموزش و پرورش گناباد به اجرای طرح خوداتکایی در 4 مدرسه شبانه روزی متوسطه اول و دوم گناباد اشاره و تصریح کرد: 150 نفر از دانش آموزان مدارس شبانه روزی گناباد در طرح خوداتکایی فعالیت دارند و تولیداتی در زمینه های زعفران، کشت گلخانه ای، پسته کاری، خیاطی و هنرهای دستی دارند.

,

مهدوی ادامه داد: علی رغم غیر اجباری بودن این طرح در مدارس، دانش آموزان استقبال خوبی نموده اند لذا انتظار می رود که مسئولین استانی و کشوری با تخصیص اعتبارات مشکلات این طرح را در گناباد برطرف نمایند.

,

وی با بیان اینکه اولین بازار فروش محصولات دانش آموزان گنابادی در طرح خوداتکایی با استقبال خوبی از سوی مردم برگزار شد، افزود: آموزش و پرورش گناباد به منظور حمایت از تولیدات دانش آموزان گنابادی، در حد توان خود هدایا و امکانات مورد نیاز مدارس را از تولیدات دانش آموزان تهیه می کند.

,

انتهای پیام/رض

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه