اخبار داغ

اولین منتشر کننده عکس مینو خالقی که بود؟

اولین منتشر کننده عکس مینو خالقی که بود؟
نماینده مردم یزد گفت: اگر منتخب مجلس، خود، قانون‌شکن باشد چگونه می‌تواند در مجلس قانون برای کشور تصویب کند؟ از این رو شورای نگهبان تصمیم مناسب را درباره مینو خالقی گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره حکم هیأت حل اختلاف قوا راجع به مینو خالقی، گفت: کسی که قانون را زیر پا می‌گذارد و از حدود شرعی خارج می‌شود آیا می‌تواند در حوزه قانون‌گذاری مفید باشد؟

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به اینکه آمر به معروف و ناهی از منکر باید خود، عامل به معروف باشد خاطرنشان کرد: به همین ترتیب آن کسی که می‌خواهد در جایگاه نمایندگی قرار گیرد باید در رعایت قوانین الگو باشد و اگر نماینده مجلس خود، قانون‌شکن باشد چگونه می‌تواند قانون برای کشور تصویب کند؟ از این رو شورای نگهبان تصمیم مناسب را درباره خانم خالقی گرفت.

,

جوکار درباره انتشار عکس‌های مینو خالقی گفت: اگر این تصاویر،‌ پیشتر در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است بازنشر آن از سوی یک سایت مانعی ندارد اما اگر عکس‌ها خصوصی بوده است نباید منتشر می‌شد.

,

وی با رد احتمال خصوصی بودن تصاویر منتشر شده مینو خالقی اظهار داشت: اگر این تصاویر خصوصی و در آلبوم بود به دست شورای نگهبان نمی‌رسید، در حالی که مشخص است که شورای نگهبان به منزل ایشان مراجعه نکرده تا عکس‌های خصوصی‌اش را به دست آورد.

,

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی گفت: بی شک این تصاویر در اختیار افرادی نزدیک به مینو خالقی بوده است و آنها ابتدائاً آن را منتشر کرده‌اند.

,

انتهای پیام/بخ

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه