اخبار داغ

فلاحی جانباز بیرجندی در گفتگو با خبرنگار خاورستان:

لحظاتی مرا در سردخانه گذاشتند/ آرزویم مدافع حرم شدن است/ امر به معروف و نهی از منکر ادامه راه جانبازی است

لحظاتی مرا در سردخانه گذاشتند/ آرزویم مدافع حرم شدن است/ امر به معروف و نهی از منکر ادامه راه جانبازی است
جانباز بیرجندی گفت: کاش می شد ما هم در کنار همه کسانی که این روزها برای دفاع از حرم می روند راهی سوریه می شدیم و نمی گذاشتیم یک وجب از حرم حضرت زینب به دست کفار بیافتد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد فلاحی جانباز 25 درصد بیرجندی در گفتگو با خاورستان، ضمن تبریک روز جانباز و پاسدار به تمامی خانواده های شهدا و جانبازان، اظهارکرد: در عملیات کربلای 2 شیمایی و در کربلای 4 مجروح موج انفجار شدم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,
 
,
وی بیان کرد: هم رزمی به نام سید حسین آبزم داشتم ایشان از رزمندگان خیلی مواظبت می کرد و قبل از کربلای 4 یک تمرین عملیات خط شکن داشتم؛ حدود ساعت 11:30، 80 هواپیمای عراقی محلی که در آن بودیم را بمباران کردند که بعد از ده دقیقه هوا به قدری تاریک شد که ستاره ها در آسمان دیده شد.
,
 
,
فلاحی افزود: بعد از مدتی در بیمارستان شیخ بهایی اهواز آقای آبزم را دیدم که گریه می کرد و خطاب به من گفت"شما را جزو شهدا حساب کردیم و در سردخانه گذاشتیم و من واسطه شدم که به سردخانه برویم و بعد مشاهده کردیم شما زنده هستید" این خاطره برایم هم شیرین و هم تلخ است.
,
 
,
این جانباز بیرجندی ادامه داد: اگر سید آبزم مرا پیدا نکرده و در بیمارستان اصرار بر زنده بودنم نمی کرد؛ یا مفقود الاثر و یا شهید می شدم.
,
 
,
, ,
 
,
یک و سال و نیم بعد از به دنیا آمدن فرزندم توانستم او را ببینم
, یک و سال و نیم بعد از به دنیا آمدن فرزندم توانستم او را ببینم, یک و سال و نیم بعد از به دنیا آمدن فرزندم توانستم او را ببینم,
 
,
فلاحی گفت: من یک و سال و نیم بعد از به دنیا آمدن فرزندم در حالی توانستم او را ببینم که خانواده هیچ خبری از من نداشتم و تصور می کردم من شهید شده ام.
,
 
,
وی با تاکید بر اینکه جانباز یعنی از خود گذشتگی، دل به مال دنیا نبستن و به یاد خدا و ائمه بودن است، گفت: یک جانباز دل از همه چی می کند و برای دفاع از میهن تا پای جان می رود.
,
 
,
رسالت یک جانباز فراموش نکردن امام راحل، شهدا و ایثارگران است
, رسالت یک جانباز فراموش نکردن امام راحل، شهدا و ایثارگران است, رسالت یک جانباز فراموش نکردن امام راحل، شهدا و ایثارگران است,
 
,
این جانباز بیرجندی رسالت یک جانباز را فراموش نکردن امام راحل، شهدا و ایثارگران می داند و می گوید: اگر ما شهدا را از یاد ببریم خلاف رسالت جانبازیمان عمل کرده ایم و یک جانباز باید در راه دین، ایمان و نظام تلاش کند.
,
 
,
امر به معروف و نهی از منکر ادامه راه جانبازی است
, امر به معروف و نهی از منکر ادامه راه جانبازی است, امر به معروف و نهی از منکر ادامه راه جانبازی است,
 
,
فلاحی ادامه داد: امر به معروف و نهی از منکر و باز داشتن جامعه از منکرات ادامه راه جانبازی است.
,
 
,
خواسته جانبازان، درک و توجه مسوولان به مشکلات درمانی است
, خواسته جانبازان، درک و توجه مسوولان به مشکلات درمانی است, خواسته جانبازان، درک و توجه مسوولان به مشکلات درمانی است,
 
,
وی با بیان اینکه زندگی یک جانباز در کنار تمام سختی ها سراسر شیرین است، گفت: اگر مسوولان جانبازان را درک کنند و به مشکلات درمانی شان توجه کنند جانباز خواسته دیگری ندارد.
,
 
,
این جانباز بیرجندی تصریح کرد: برای آرام کردن دلم از همه آن سختی هایی که در زندگی کشیدم بر سر مزار شهدا می روم  چراکه یاد شهدا غصه هایم را تسکین می دهد و ما مدیون خون شهدا بوده و باید پاسدار این خون باشیم.
,
 
,
دفاع از حرم اهل بیت واجب است
, دفاع از حرم اهل بیت واجب است, دفاع از حرم اهل بیت واجب است,
 
,
وی دفاع از حرم اهل بیت علیه السلام را یک وظیفه شرعی و واجب هر مسلمان می داند و می گوید: این توفیق نصیب هر کسی نمی شود و باید یار و غم خوار مدافعان حرم باشیم.
,
 
,
, ,
 
,
آرزویم رفتن به سوریه و دفاع از حرم است
, آرزویم رفتن به سوریه و دفاع از حرم است, آرزویم رفتن به سوریه و دفاع از حرم است,
 
,
فلاحی رفتنش به سوریه و دفاع از حرم را آرزوی خود بیان کرد و افزود: کاش می شد ما هم در کنار همه کسانی که این روزها برای دفاع از حرم می روند راهی سوریه می شدیم و نمی گذاشتیم یک وجب از حرم حضرت زینب به دست کفار بیافتد.
,
 
,
وی استکبار جهانی را دشمن اصلی جهان اسلام می داند و می افزاید: ما پیرو خط امام (ره) و شهدا هستیم و باید جوان ها را هدایت کنیم تا گول دشمن را نخورند چرا که این دشمن از روش های مختلف می خواهد جوانان را نا امید کند.
,
 
,
این جانباز بیرجندی با بیان اینکه اکنون دشمن در اتاق خواب و خانه های ما سنگر زده است و این سنگر فضای مجازی است، تاکید کرد: جوان ها نباید فراموش کنند که ما بهترین امنیت را داریم و تا زنده ایم رزمنده ایم و پشتیبان ولایت فقیه هستیم.
,
 
,
جوان ها باید به یاد شهدا و امام شهدا باشند
, جوان ها باید به یاد شهدا و امام شهدا باشند, جوان ها باید به یاد شهدا و امام شهدا باشند,
 
,
فلاحی تاکید کرد: جوان ها باید به یاد شهدا و امام شهدا باشند چراکه اسلام را شهدا با خون خود زنده نگه داشتند و ما باید نگه دار این خون باشیم.
,
 
,
وی افزود: تا زنده ایم نخواهیم گذاشت دشمن قدم خود را نه تنها در خاک ایران بلکه بر خاک کشورهای اسلامی بگذارد.
,
 
,
این جانباز و پاسدار بیرجندی به جوانان توصیه کرد: به چراغ سبز دشمن پشت کرده، پیرو خط رهبری باشند و گوش به فرمان مقام معظم رهبری بدهند.
,
 
,
فلاحی با تاکید بر اینکه امیدوارم با نابودی کفر جهانی شاهد پیروزی اسلام در همه نقاط جهان باشیم، یادآورشد: ان شاءالله خداوند توفیق خدمت به بازماندگان شهدا را به ما بدهد.
,
 
,
انتهای پیام/ 5
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه