اخبار داغ

با حضور معاون استاندار خراسان رضوی:

مراسم تودیع و معارفه فرماندار کاشمر برگزار می شود

مراسم تودیع و معارفه فرماندار کاشمر برگزار می شود
در سومین جلسه شورای اداری شهرستان کاشمردر سال 95 با حضور معاون امنیتی ،سیاسی استانداری خراسان رضوی فرماندار جدید کاشمر معرفی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کاشمر بصیر،در سومین جلسه شورای اداری شهرستان کاشمر در سال 95 باحضور صادقی معاون سیاسی، امنیتی استانداری خراسان رضوی و مدیران و مسئولین شهرستان کاشمر آئین تودیع و معارفه فرماندار قدیم و جدید دولت تدبیر و امید در شهرستان کاشمر، امروز یکشنبه (26 اردیبهشت) برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاشمر بصیر,

در جلسه شورای اداری شهرستان که امروز یکشنبه در محل تالار فرهنگیان برگزار می شود، مهدی فروزان فرماندار قدیم کاشمر تودیع و محمد حسن فرهادی بعنوان فرماندار جدید معرفی خواهد شد.

,

محمد حسن فرهادی سابقه فرمانداری خواف در دهه ۸۰ و مدیریت آموزش و پرورش ناحیه ۶ مشهد را در کارنامه خود دارد سکاندار جدید فرمانداری شهرستان کاشمر در دولت روحانی بر عهده می گیرد.

,

لازم به ذکر است که مهدی فروزان در اول آبان ماه سال ۹۱ با حکم وزیر کشور و با حضور معاون سیاسی اجتماعی وقت استانداری خراسان رضوی به عنوان هیجدهمین فرماندار کاشمر سکان مدیریت شهرستان را تحویل گرفته بود، پس از حدود هزار و ۳۰۰ روز تصدی این مسئولیت، سکان فرمانداری را تحویل فرماندار جدید می دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه