اخبار داغ

سرپرست گروه مبارزان خبر داد:

مقام قهرمانی مسابقات قهرمانی استان در رشته رزمی توسط گروه مبارزان شهرستان شبستر کسب شد

مقام قهرمانی مسابقات قهرمانی استان در رشته رزمی توسط گروه مبارزان شهرستان شبستر کسب شد
سرپرست تیم گروه مبارزان بانوان شهرستان شبستر خبر داد: گروه مبارزان شهرستان شبستر مقام قهرمانی مسابقات استانی را به خود اختصاص داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از گلشن راز ,خانم اکبری سرپرست تیم مبارزان بانوان شهرستان شبستر امروز در گفتگو با خبرنگار گلشن راز با اشاره به برگزاری نهمین دوره مسابقات قهرمانی کشوری سبک مبارزان به میزبانی تبریز اظهار داشت: در این دوره از مسابقات قهرمانی کشوری سبک مبارزان ورزشکارانی از استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، تهران، البرز، شیراز، کرمان، قم، کردستان، گیلان  و مازندران در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با هم به رقابت پرداختند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, گلشن راز,

وی ادامه داد: در نهمین دوره مسابقات قهرمانی کشوری سبک مبارزان 300 ورزشکار در قالب 25 تیم از استان های مختلف کشور حضور داشتند که مبارزات خود را در سالن 6000 نفری پورشریفی کلانشهر تبریز انجام دادند.

,

سرپرست تیم مبارزان شهرستان شبستر عنوان داشت: تیم مبارزان شهرستان در این دوره از مسابقات  حضور بسیار چشم گیری داشته و باعث افتخار آفرینی برای جامعه ورزشی شهرستان در استان و کشور شد.
وی افزود: در رده سنی نونهالان تیم شهرستان توانست مقام قهرمانی را کسب نماید و تیم آذرشهر و تبریز مقام دوم و سوم را کسب کردند. در رده نوجوانان  نیز تیم شبستر در بین سه تیم تبریز و آذرشهر مقام اول را کسب کرد. اکبری با اشاره به کسب مقام های سوم و دوم در رده های جوانان و بزرگسالان در این گره  افزود : گروه مبارزان شهرستان با آمادگی کامل در این مسابقات حضور پیدا کرد و جا دارد از زحمات خانم احدی در این دوره تقدیر و تشکر شود.
سرپرست تیم مبارزان بانوان شهرستان شبستر گفت : اکثر رزمی کاران این دوره که افتخار آفرینی کردن از روستای تیل بخش تسوج و روستای علی بیگلو بودند و پتانسیل های خوبی در سطح شهرستان در این رشته وجود دارد که باید شناسایی شود.
وی ادامه داد: تیم شهرستان شبستر به نمایندگی از استان آذربایجان شرقی مقام اول رده سنی نونهالان و مقام اولی رده سنی نوجوانان کشور را از آن خود کرد.
خانم اکبری به حمایت ویژه آقای دهقان و رئیس جدید هیئت اقای بنیسی  از ورزشکاران دختر در این رقابتها اشاره و عنوان کرد: در رده سنی جوانان و بزرگسالان تیم کیک بوکسینگ خانم زهرا اولادی حسینی توانست به خوبی در این مسابقات ظاهر شود و مقام سومی را به خود اختصاص دهد و به علت اینکه این مسابقات انتخابی تیم ملی بود وارد تیم ملی شود.

,
,
,
,
,

از زحمات خانم صمد زاده مربی تیم که در این دوره زحمات زیادی برای آمادگی تیم کشیدند تقدیر و تشکر کرد.

,

انتهای خبر/ ایلخانی

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه