اخبار داغ

امام جمعه سابق درگز:

افکار انجمن حجتیه باطل است/ امر به معروف و نهی از منکر لازمه جامعه مهدوی ماست

افکار انجمن حجتیه باطل است/ امر به معروف و نهی از منکر لازمه جامعه مهدوی ماست
امام جمعه سابق درگز گفت: اینکه گفته می شود باید در دنیا ظلم و ستم را گسترش داد تا حضرت مهدی(عج) ظهور کند؛ از افکار باطل انجمن حجتیه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از درگزخبر، حجت الاسلام محمد مومن امام جمعه سابق شهرستان درگز، شب گذشته(1خرداد) در جشن انتظار مسجد جواد الائمه(ع) درگز، درباره موضوع مهدویت اظهار کرد: منجی‌گرایی و آمدن مردی آسمانی برای برپایی عدالت و نیکی‌ها از مهمترین مباحث اعتقادی است که در همه ادیان با اندکی تفاوت وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, درگزخبر,

وی افزود: مسئله مهدویت در اعتقادات تشیع و اهل سنت وجود دارد که می تواند همین عامل سبب وحدت آفرینی در کشور باشد.

,

امام جمعه سابق درگز با تشریح مسایل آخر زمانی گفت: در آخر زمان ظلم و ستم در جهان گسترش می یابد؛ که وظیفه منتظران حضرت مهدی(عج) را سخت‌تر می کند.

,

وی تصریح کرد: در آخر زمان دینداری برای مومنین بسیار سخت و طاقت‌فرسا می شود؛ ولی نباید این موضوع سبب شود که امر به معروف و نهی از منکر در جامعه مهدوی ما کمرنگ شود.

,

حجت الاسلام مومن در خصوص باطل بودن نظریات انجمن حجتیه خاطر نشان کرد: اینکه گفته می شود باید در دنیا ظلم و ستم را گسترش داد تا حضرت مهدی(عج) ظهور کند؛ از افکار انجمن حجتیه است و باطل است.

,

وی ادامه داد: باید منتظران ظهور، در سایه دینداری و پیروی از دستورات خداوند، انتظار فعال داشته باشند که این رمز پیروزی است.

,

انتهای پیام/رض

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه