اخبار داغ

دلایل سقوط ملوان از دید کارشناسان؛

سقوط‌ ملوان‌ به‌ کدامین‌ گناه/ عدم‌ انضباط‌ مالی، سیاسی‌بازی‌ یا‌ نابرابری‌ در فوتبال؟

سقوط‌ ملوان‌ به‌ کدامین‌ گناه/ عدم‌ انضباط‌ مالی، سیاسی‌بازی‌ یا‌ نابرابری‌ در فوتبال؟
در خصوص سقوط این باشگاه پرسابقه هریک از کارشناسان ورزشی نظرات متفاوتی را در خصوص علل و عوامل این اتفاق دردناک برای دوست داران فوتبال و هواداران ملوان ابراز داشته اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی؛ تیم فوتبال ملوان بندر انزلی که یکی از پرسابقه ترین تیم های حاضر در لیگ برتر است متاسفانه نتوانست جان سالم از لیگ پانزدهم به در ببرد و سقوط کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی؛ , ۸دی, ؛ ,

در خصوص سقوط این باشگاه پرسابقه هریک از کارشناسان ورزشی نظرات متفاوتی را در خصوص علل و عوامل این اتفاق دردناک برای دوست داران فوتبال و هواداران ملوان ابراز داشته اند.

,

صالح نیا موسس و سرمربی سالهای دور باشگاه ملوان بندر انزلی پرداخت پاداش های بی مورد و آلودگی فوتبال انزلی به سیاست بازی و پول را عامل سقوط ملوان دانست و افزود: استقلال خوزستان که قرارداد کل بازیکنانش به اندازه قرارداد دو بازیکن ملوان بود در نهایت غیرت و تعصب توانست خوزستانی ها را سربلند کرده و جام قهرمانی را از چنگال سرخ آبی ها بیرون آورد.

,

فرهاد پور غلامی که از شدت ناراحتی تمایلی به مصاحبه نداشت اما در گفتگو با خبرنگار ۸دی قهرمانی استقلال خوزستان را یک استثناء در فوتبال خواند و آن را بی سابقه دانست ، هر چند در ادامه متذکر شد: باشگاه فوتبال استقلال خوزستان نظم و انضباط مالی داشت.

, ۸دی,

محمود رمضانی پور رئیس هیات فوتبال انزلی که اعتقاد داشت الان زمان خوبی برای مصاحبه نیست، اشکالات را فراوان تر از این حرف ها دانست و در گفتگو با خبرنگار ۸دی گفت: اگر بخواهیم درصد گیری بکنیم بسیاری از مسائل اعم از وزارت ورزش ، نابرابری که در فوتبال وجود دارد، مشکلات مالی و مشکلات فنی و … در سقوط ملوان نقش دارند.

, ۸دی,

 

,

آنچه اما دردناک تر از همه ی این مسائل می باشد فضای نادرستی است که توسط برخی ایجاد شد تا بسیاری از کارشناسان و متخصصان از اعلام نظر خودداری کنند و به گفتن جملاتی کوتاه مانند ما از وضعیت تیم خبر نداریم یا اینکه  از خود مسئولان تیم بپرسید کفایت می کنند.

,

شاید یکی از دلایل مهم سقوط ملوان همین مسئله باشد که کارشناسان و متخصصان و دلسوزان فوتبال دوست نتوانستند و در واقع اجازه نیافتند که نظرات کارشناسانه خود را ارائه کنند و در نهایت ان شد که نباید می شد و ملوان سقوط کرد و داماش نیز همچنین….

,

البته آنچه اندکی هواداران را امیدوار نگه می دارد این است که بازیکنان ملوان همچون پژمان نوری  که گفت:” من به عنوان بازیکن و کاپیتان تیم به مردم شهرم مدیونم. به یاری خدا از همین هفته تمریناتم را بصورت انفرادی آغاز خواهم کرد و انگیزه زیادی دارم، همینجا به همه دوستداران ملوان قول می دهم با تلاش و انگیزه مضاعف در کنار سایر بازیکنان و عوامل، ملوان را به لیگ برتر باز می گردانیم تا به این مردم ادای دین کرده باشیم.” قول بدهند که در تیم می مانند تا یکی دیگر از باشگاه های ریشه دار کشور از عرصه فوتبال کنار گذاشته نشود و فراموش نگردد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه