اخبار داغ

آغاز ثبت نام کلاسهای تابستانی در ابوموسی

آغاز ثبت نام کلاسهای تابستانی در ابوموسی
ثبت نام کلاسهای تابستانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ابوموسی از ۴ خرداد ماه آغاز می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛نجوا آزاد مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ابوموسی در گفتگو با خبرنگار نافذ آنلاین،گفت: با فرا رسیدن فصل تابستان و تمام شدن امتحانات بچه ها، پر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان یکی از دغدغه های مهم والدین است و کانون به عنوان یکی از دستگاههای متولی اوقات فراغت در کشور، برنامه ها و کلاسهای متنوعی برای پرکردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در تابستان تدارک دیده که در این ایام برگزار خواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافذ آنلاین,

 

,

بر این اساس کانون در ایام تابستان با برگزاری کلاس های وی‍ژه در صدد غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان این شهرستان تلاش می نماید تا در رشته های متعدد، کودکان ونوجوانان را در جهت شناسایی و پرورش استعداد هایشان یاری نماید .

,

 

,

وی اظهار کرد: ثبت نام این کلاسها از ۴ خرداد ماه آغاز و تا ۲۰ خرداد ادامه دارد و آغاز کلاسها از ۲۲ خرداد می باشد و علاقه مندان می توانند برای ثبت نام به کانون مراجعه نمایند.

,

 

,

آزاد افزود: نقاشی، آموزش قرآن، طراحی، خوشنویسی، سفال، کار دستی، معرق، نوشتن خلاق و فعالیتهای فرهنگی از جمله کارگاه‌های آموزشی فصل تابستان است که در دو ترم ۱۲ جلسه ای و زیر نظر مربیان کانون برگزار خواهد شد.

,

 

,

وی با تاکید بر اینکه سن حضور اعضا در این کارگاهها ۷ تا ۱۷ سال است خاطر نشان کرد: هدف اصلی برگزاری این برنامه ها ساماندهی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان ابوموسی با فرآیند محوری و کیفیت بخشی به همه فعالیت ها با تشکیل کارگاه های فرهنگی هنری و ادبی و شناسایی استعدادها و افزایش مهارتهای فردی و اجتماعی در بین اعضای کانون دانست.

,

 

,

آزاد از والدین خواست در این ایام که فرزندانشان از اوقات فراغت کافی برخوردارند، با مراجعه به کانون بر اساس علایق کودکان خود، آنها را در دوره های مختلف ثبت نام کنند.

,

 

,

مدیر کانون ابوموسی یکی از راه‌های موثر در پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان را استفاده از کتاب و شرکت در فعالیت‌هایی که خلاقیت و توانایی کودک را تقویت کند عنوان کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه