اخبار داغ

مقصد بیست و هشتمین سفر استانی روحانی

مقصد بیست و هشتمین سفر استانی روحانی
رئیس‌جمهور در قالب بیست‌ و هشتمین سفر استانی دهم خرداد به استان آذبایجان غربی سفر می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس‌جمهور در قالب بیست‌ و هشتمین سفر استانی دهم خرداد به استان آذبایجان غربی سفر می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

به گزارش خبرگزاری فارس، حسن روحانی رئیس جمهوری کشورمان دوشنبه (دهم خرداد ماه) در قالب بیست و هشتمین سفر استانی به آذربایجان غربی می‌رود.

,

روحانی را در این سفر تعدادی از معاونان رئیس‌جمهور و وزرا همراهی می‌کنند، معاونان رئیس‌جمهور و وزرای دولت در شهرستان‌های استان آذربایجان غربی حضور پیدا می‌کنند تا در جریان مشکلات مردم آن شهرستان قرار گرفته و نسبت به حل آن اقدامات لازم را انجام دهند، همچنین نمایندگان ویژه رئیس‌جمهور آماده دریافت پیشنهادات و درخواست‌های مردمی در هر یک از این شهرستان‌ها هستند.

,

در این سفر یک روزه قرار است رئیس‌جمهور در جلسه توسعه و سرمایه‌گذاری، شورای اداری استان شرکت کرده و همچنین دیدارهایی هم با علما و نخبگان استان اذربایجان غربی داشته باشد.

,

طبق اعلام شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور به پیشنهاد استاندار آذربایجان غربی، 22 پروژه به ارزش بیش از 330 میلیارد تومان آماده آغاز عملیات اجرایی است.

,

به گفته این مقام مسئول به جهت تقارن زمانی انجام این سفر با اتمام برخی از پروژه های اقتصادی و عمرانی، استاندار آذربایجان غربی برای افتتاح 57 پروژه به ارزش بیش از 577میلیارد تومان اعلام آمادگی کردند که برخی از این طرح‌ها در سطح استان است، همچنین 284 پروژه کوچک و بزرگ در سطح استان به ارزش بیش از 1500میلیارد تومان که اماده بهره برداری است، توسط استاندار پیشنهاد شده است.

,

انتهای پیام/بخ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه