اخبار داغ

یادداشت:

مسئولان درک درستی از تهاجم فرهنگی ندارند و در خوابی عمیق فرو رفته اند!

مسئولان درک درستی از تهاجم فرهنگی ندارند و در خوابی عمیق فرو رفته اند!
با جود هشدارهای فراوان امام(ره)و مقام معظم رهبری در خصوص نهاجم فرهنگی اما اینطور به نظر می رسد که مسئولین مربوطه اصلا درک درستی از این تهاجم فرهنگی ندارند و انگار در خوابی عمیق فرو رفته اند!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمزپرس؛ در این دنیای وانفسای امروزی که دولتهای استکباری سعی در این دارند که روز به روز انسانها را مشغول نیازهای نفسانی کنند و آن ها را از شناخت حقایق پیرامون خود باز دارند، اما در کشور عزیزمان ایران خبر دیگریست! جمهوری اسلامی همواره در تلاش بوده تا مردمش پرسشگر باشند و در راستای رشد و کمال انسانی قدم بردارند اما تنها موردی که از گرفتار شدن به آن نگران بودیم نفوذ فرهنگی و سردرگمی فرهنگی بود که بارها امام( ره)و مقام معظم رهبری به خطرناک بودن این تهدید جدی هشدارهای فراوانی دادند!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمزپرس,

 

,

اما با تمام وجود این هشدارها اینطور به نظر می رسد که مسئولین مربوطه اصلا درک درستی از این تهاجم فرهنگی ندارند و انگار در خوابی عمیق فرو رفته اند! البته رهبر معظم بارها گفته اند که تبادل فرهنگی خوب است اما دشمن به فکر تهاجم فرهنگی است هرچند نمی توان از کارهای فرهنگی که برخی انجام داده اند مانند ابراهیم حاتمی کیا، فرج ا...سلحشور، مجیدی و...تشکر نکرد.

,

 

,

دشمن در تهاجم فرهنگی برخلاف اسم فرهنگی ابتدا روی اعتقادات کار می کند و مردم را نسبت به دین بی رغبت می کند و هم زمان آن جامعه را مورد حمله فرهنگ باطل خود قرار می دهد.

,


ولی قابل توجه است که مسئولین مربوط سوال می شود چه کرده اند؟ پاسخشان این است که در پی راه حل هستند، اما خوب است کمی به سال های نه چندان دور در دوران دفاع مقدس نگاهی بکنند و ببینند که چگونه با اعتقاد مستحکم می تواند حتی سخت ترین مشکلات را پشت سر بگذارند.

,
,

 

,

یکی دیگر از مشکلات امروز جامعه ما این است که برخی افراد در پست های مهمی هم هستند که دچار استحاله فرهنگی شده و آن سوی تمدن را مظهر تمدن می دانند و از طرف دیگر تلاش و همت کافی برای انتقال مبانی اعتقادی را به شکل صحیح ندارند و تلفیق این دو باعث رخداد یک فاجعه است. لذا از مسئولین می خواهیم با ارائه فرهنگی غنی ایرانی و فرهنگ جهاد و همچنین اعتقادات صحیح به افراد متفکر، افراد را در معرض تفکرات غنی و صحیح قرار دهند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه