اخبار داغ

کمپین هایی کذایی با اهداف مشخص!

کمپین هایی کذایی با اهداف مشخص!
با نزدیک شدن سفر رییس جمهور به آذربایجان غربی عده ای از افرادی که نزدیک به جریان تدبیر و امید هستند سعی در انحراف افکار عمومی دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز،  دهم خرداد دکتر حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان عازم آذربایجان غربی است تا به استانی بیاید که سه سال است فراموش کرده و تنها با مشکلات مختلف درگیر می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

مطالبات و درخواستهای مردمان آذربایجان غربی به حدی زیاد و مبرهن است که تقریبا همه می دانند و از چرایی به وجود آمدن شرایط موجود نیز آگاه هستند.

,

مشکلاتی از قبیل  راه آهن، دریاچه ارومیه، اشتغال زایی، بازار محصولات کشاورزی، سطح سواد، وضعیت نامناسب بهداشت، بیکاری فارغ التحصیلان، تعطیلی روزافزون واحدهای تولیدی، نبود صنایع مادر و ... از جمله مطالبات جدی مردم هستند.

,

اما با نزدیک شدن سفر رییس جمهور به استان عملاً شاهد هستیم که عده ای دستپاچه شده تا هم نیازهای اقتصادی و روانی خود را برآورده کنند و هم با طرح مطالبات کذایی عده ای از مردمان ثروتمند بدون دغدغه را خوشحال کنند و متعاقب آن نیز با احتمال موافقت هئیت دولت با مطالبه کذایی شان بر طبل رسانه ای بکوبند و بگویند که دولت به فکر مردم آذربایجان غربی است.

,

از این رو عده ای از افراد نزدیک به جریان تدبیر و امید که اتفاقا برخی نیز دستی در داد و ستد و تجارت دارند کمپینی کذایی از طرف مردم استانی فقیر و محروم را تبلیغ می کنند.

,

این عده شروع به تبلیغ کمپین تردد خودروهایی با پلاک منطقه آزاد در مرکز استان کرده اند!

,

, ,


ابتدا باید پرسید نفع این کار چیست و چه منفعتی برای مردم ارومیه دارد؟ و ثانیاً پررونق شدن تجارت خودروهای گران قیمت خارجی چه منفعتی برای تولیدات داخلی دارد و اصلاً با سیاستهای اقتصاد مقاومتی هماهنگی دارد؟

,
,

مردم ارومیه چه دغدغه ای می توانند داشته باشند که عده ای از مرفهین بی درد بروند و خودروهای گران قیمت خارجی خریده و در خیابانهای این شهر ویراژ دهند؟

,

از این رو بسیار ضروری می رسد که ابتدا کسانی که اینگونه کمپین ها را راه انداخته اند کمپین هایی با در نظر گرفتن مطالبات واقعی مردم استان ایجاد می کردند که قطعاً رئیس جمهور پاسخی برای آنها نخواهد داشت نه اینکه اجازه تردد ماشینهای گران قیمت خارجی به مرکز استان که امری سهل و پیش و پا افتاده است و از سویی هیچ تأثیری در بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم ندارد! پس نباید فریب عده ای از جریانات نزدیک به تدبیر و امید را برای شاد کردن کذایی رسانه ای عده ای مرفهین بی درد و جوانان احساسی را خورد!

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه