اخبار داغ

تند باد در مشکین شهر خسارات جانی و مالی بر جای گذاشت

تند باد در مشکین شهر خسارات جانی و مالی بر جای گذاشت
وزش تند باد در مشکین شهر با سرعت بیش از 100 کیلومتر در ساعت منجر به بروز خسارات جانی و مالی بر شهروندان مشکین شهر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، به نقل از  مشگین رسا، وزش تند باد در مشکین شهر با سرعت بیش از 100 کیلومتر در ساعت موجب وارد شدن خساراتی به تأسیسات عمومی، باغات و مزارع، واحدهای مسکونی مشکین شهر و روستاهای اطراف شده است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا،, مشگین رسا,

این تندباد که از دیشب در شهرستان مشکین شهرآغاز شده است نه تنها به برخی از تأسیسات شهری و مناطق حاشیه خسارت وارد کرد بلکه سبب تخریب برخی دیوارها در مناطق مختلف شهرستان نیز شده است.

,

همچنین در اثر تندباد یک دستگاه خودرو خاور در جاده مشکین شهر – اردبیل  واژگون شده است که خوشبختانه این حادثه تلفاتی در بر نداشت، اما در حادثه دیگر بر اثر سقوط تیربرق بر روی یک دستگاه پراید دو نفر سرنشین این خودرو بشدت مصدوم شده و راهی بیمارستان شدند.

,

با توجه به اینکه در آستانه عید نوروز قرار گرفته ایم و بازار خرید و فروش در این ایام بسیار پر رونق بود اما وزش تند باد نه تنها این بازار را به تعطیلی کشانده است بلکه خساراتی نیز بر بازاریان خصوصاً دست فروشان وارد کرده است.

,

بررسی نقشه های پیشیابی هواشناسی نشان می­ دهد افت فشار هوای سطح زمین موجب وزش باد طی روزهای آتی شده و  طی این مدت دمای هوا افزایش محسوس خواهد یافت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه