اخبار داغ

هنرمندان و خیران فرهنگی در نطنز تجلیل می شوند

هنرمندان و خیران فرهنگی در نطنز تجلیل می شوند
رئیس اداره ارشاد نطنز گفت: این اداره به‌ منظور قدردانی از زحمات هنرمندان فعال در این عرصه در سطح شهرستان، اقدام به برگزاری آئین فرهنگی «سپاس هنرمند» می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نطنزنا، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نطنز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: سال گذشته به جهت درخشش خیره کننده اهالی هنر و فرهنگ شهرستان نطنز در این عرصه پربار، سالی درخشان برای شهرستان نطنز بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نطنزنا,

علی مشربی افزود: هنرمندان شهرستان نطنز در همه عرصه‌های مختلف فرهنگی و هنری با درخشش خیره‌کننده خود نام نطنز را در سراسر کشور شهره کردند.

وی تصریح کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نطنز به‌ منظور قدردانی از زحمات هنرمندان فعال در این عرصه در سطح شهرستان، اقدام به برگزاری آئین فرهنگی «سپاس هنرمند» می کند.

,
,
,

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نطنز بیان کرد: این مراسم همه ساله در نطنز برگزار خواهد شد و امسال نیز حدود ۱۲۰ نفر از هنرمندان، پیشکسوتان، خیران فرهنگی در این مراسم تجلیل می شوند.

مشربی با بیان اینکه در این آئین هنرمندان و فرهیختگان عرصه‌های فرهنگی شامل شعرا، ادبا و نویسندگان و عرصه‌های هنری شامل تئاتر و هنرهای تجسمی تقدیر می شوندف افزود: این اقدام به‌عنوان سنتی ارزشمند پایه‌گذاری می‌گردد تا همه‌ ساله فعالان فرهنگی و هنری مورد عنایت و تفقد قرار گیرند.

وی بابیان اینکه این آئین با مشارکت ویژه گروه صنعتی جهان صادرات نطنز برگزار می شود، خاطر نشان کرد: در این جشن برای اولین بار از خیرین فرهنگی و ۹ تن از روسای سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نطنز نیز تجلیل خواهد شد.

,
,
,
,
,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه