اخبار داغ

با تلاش پژوهش سرای دانش آموزی رقم خورد؛

درخشش دانش آموزان فریدونشهری در عرصه علم و فناوری

درخشش دانش آموزان فریدونشهری در عرصه علم و فناوری
دانش آموزان فریدونشهری موفق شدند نام خود را در بین برترین های کشوری رویداد دانش آموزی جایزه مصطفی(ص) و مسابقات استانی ربات های مسیریاب جای دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پونه زار، طی هفته های گذشته اتفاقات خوبی در عرصه رقابت های استانی و کشوری برای دانش آموزان فریدونشهری در حوزه علم و فناوری رقم خورد که بخشی از آن حاصل برنامه ریزی ها و حمایت های پژوهش سرای دانش آموزی رازی فریدونشهر بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پونه زار,

در مسابقات دانش آموزی نور ابن هیثم به عنوان رویداد دانش آموزی جایزه جهانی مصطفی(ص) شامل ساخت فیلم های یک دقیقه ای علمی نام دو گروه از دانش آموزان فریدونشهری از بین حدود پنج هزار شرکت کننده در لیست منتخبین این مسابقه قرار گرفت.

, ر, .,

aslijpg_001

, aslijpg_001, aslijpg_001,

الناز یسلیانی و حدیثه لچینانی در دوره ابتدایی و محمد لچینانی و علیرضا ملیانیان در دوره متوسطه دانش آموزان موفق فریدونشهری در این مسابقه بزرگ علمی بودند که هدیه سکه بهار آزادی خود را به همراه لوح تقدیر از معاون فرهنگی بنیاد ملی نخبگان دریافت کردند.

,

IMG_9421_001

, IMG_9421_001, IMG_9421_001,

نمایش سه بعدی فیلم نمایش داده شده از یک تبلت ساده با بهره گیری از بازتاب جزئی نور موضوع فیلم یک دقیقه ای گروه دختران فریدونشهری برگزیده و ابتکار در چینش آینه ها و نمایش اجسام مخفی طرح نمایش داده شده در فیلم یک دقیقه ای گروه پسران فریدونشهری برگزیده در جشنواره نور ابن هیثم بود.

,

ss5_001

, ss5_001, ss5_001,

در جشنواره دانش آموزی تبیان استان اصفهان هم در بین ربات های مسیریاب، دو تیم دانش آموزی فریدونشهر شرکت کردند که موفق به کسب رتبه اول و رتبه سوم در سطح استان شدند. محمد اسپنانی و محمد اسفنانی در قالب یک گروه به عنوان رتبه اول استان در رشته ربات های مسیریاب و محمدطاها بورونی به عنوان رتبه سوم استان در این رشته نائل آمدند که به آن ها لوح تقدیر و کارت هدیه ۲۵۰ هزار تومانی اعطا شد.

, و,

IMG_9416_001

, IMG_9416_001, IMG_9416_001,

رباتیک یکی از رشته های فعال پژوهش سرای دانش آموزی رازی فریدونشهر است که پیش از این با ساخت ربات هایی همچون رعد در عرصه های رقابت کشوری حضور پیدا کرده بود.

,

IMG_9419_001

, IMG_9419_001, IMG_9419_001,

پژوهش سرای دانش آموزی فریدونشهر برای فصل تابستان اقدام به برگزاری کلاس های آمادگی کنکور ۹۶ شامل فیزیک، شیمی، ریاضی و زیست شناسی، کلاس های آمادگی المپیادهای علمی، کارگاه های آموزشی ربات های مسیریاب در سطوح مقدماتی و پیشرفته، اپلیکیشن نویسی اندروید، وبلاگ نویسی، افزایش مهارت حل مسأله در ریاضیات و نجوم نموده است که متقاضیان برای ثبت نام می توانند تا تاریخ ۳۱ خرداد به پژوهش سرا مراجعه کنند.

, ر, ،,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه