اخبار داغ

در مسابقات باشگاهی و انتخابی؛

ورزشکاران معلول گناوه ای سه سهمیه پارالمپیک 2016 برزیل را کسب کردند

ورزشکاران معلول گناوه ای سه سهمیه پارالمپیک 2016 برزیل را کسب کردند
ورزشکاران معلول نابینا و کم بینا و جسمی حرکتی شهرستان توانستند در مسابقات باشگاهی و انتخابی جهت کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو برزیل صاحب ۳ ورودی و مدالهای رنگارنگی شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گناوه پرس؛ورزشکاران معلول نابینا و کم بینا و جسمی حرکتی شهرستان گناوه توانستند در مسابقات باشگاهی و انتخابی جهت کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو برزیل صاحب ۳ ورودی و مدالهای رنگارنگی شوند

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گناوه پرس,

به گزارش خبرنگار گناوه پرس این تیم در قالب نابینایان و کم بینایان تیم استان بوشهر متشکل از ۵ ورزشکار بنامهای سجاد نیک پرست ، سیدعرفان حسینی لیراوی ، محمد نعیمی نیا در پرتاب نیزه به ترتیب مدال طلا ، طلا و نقره و سید حبیب حسینی لیراوی در رشته دو ۴۰۰ متر و آرش خسروی در  رشته دو ۱۰۰ متر مدال طلا و برنز را کسب کردند.

,
 
,
در پایان، سجاد نیک پرست و سیدعرفان حسینی لیراوی توانستند با رکوردهای بدست آورده ورودی پارالمپیک ریو برزیل را کسب نمایند و سیدمحسن حسینی پناه در قسمت جانبازان و معلولین با توجه به شکستن رکورد مجدد خود، توانست بار دیگر کسب ورودی خود را به اثبات برساند.
,
 
,
این افتخار بزرگی است برای جامعه ورزش استان و جامعه معلولین  و می بایست حمایت های بی شائبه ای جهت هر چه بهتر ظاهر شدن این ورزشکاران انجام گیرد.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه