اخبار داغ

نماینده مجلس شورای اسلامی:

شهرستان طارم بهشت گم شده ایران است / طارم با محدودیت راههای ارتباطی با استان های همجوار مواجه است

شهرستان طارم بهشت گم شده ایران است / طارم با محدودیت راههای ارتباطی با استان های همجوار مواجه است
نماینده منتخب زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهرستان طارم بهشت گم شده ایران است، گفت: امیدوارم با برگزاری جشنواره های استانی بتوانیم قطره ای از دریای بیکران توانمندی های این شهرستان را در ارتباط با پتانسیل و ظرفیت های کشاورزی و غیره به تصویر بکشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی وقفچی در گفت و گو با خبرنگار برگ زیتون، با حضور در جشنوار گیلاس روستای شیت شهرستان طارم با اشاره به نقش و اهمیت راههای ارتباطی در آبادانی کشور اظهار داشت: تمام تلاش و توان خود را برای توسعه راههای ارتباطی این شهرستان با استانهای همجوار بکار خواهیم بست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, برگ زیتون,

وی هدف از برگزاری این جشنواره ها را شناسایی بحث جاذبه های گردشگری، محصولات کشاورزی ، صنایع دستی، پتانسیل و ظرفیت های بالقوه شهرستان طارم عنوان کرد و افزود: محدودیت مهمی که در سر راه وجود دارد محدودیت راههای ارتباطی با استانهای همجوار است .

,

نماینده منتخب زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهرستان طارم بهشت گم شده ایران است افزود: امیدوارم با برگزاری جشنواره های استانی بتوانیم قطره ای از دریای بیکران توانمندی های این شهرستان را در ارتباط با پتانسیل و ظرفیت های کشاورزی، صنایع دستی و جاذبه های گردشگری و توریستی به تصویر بکشیم.

,

وقفچی تسریع در توسعه راههای ارتباطی بین استان ها را جزو اصلی ترین برنامه های خود در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد و افزود: تمام تلاشمان این خواهد بود که در مسیر توسعه طارم راههای ارتباطی خلخال به منجیل ، طارم به زنجان ، طارم به شمال در اؤلویت کاری باشد بنابراین اگر این بستر آماده شد بحث جاذبه های گردشگری و شناساندن محصولات کشاورزی و ... به تبع آن راحت تر خواهد بود.

,

وی با اشاره به نقش و اهمیت صنعت توریست در جهان اظهار داشت: بحث صنعت توریست آسانترین و سریع ترین بحث در رسیدن به هدف در دنیاست بنابراین در کشور ما ایران به خصوص شهرستان طارم ظرفیت و پتانسیل هایی در تمام زمینه های اقتصادی وجود دارد که نادیده گرفته شده است.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه