اخبار داغ

کورتوا: فصل بعد در چلسی می مانم

کورتوا: فصل بعد در چلسی می مانم
دروازه‌بان بلژیکی چلسی با ابراز رضایت از وضعیت خود در لندن عنوان کرد با چلسی قرارداد دارد و فصل بعد در این تیم خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از دیلی استار،گفته شده است رئال مادرید حاضر است برای تیبو کورتوا دروازه بان جوان چلسی 60 میلیون یورو بپرازد و حتی از فارستر دروازه بان ساوت همپتون به عنوان جانشین او در چلسی صحبت به میان آمده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

تیبو کورتوا با تشریح وضعیت خود در چلسی گفت: من یک سال دیگر با چلسی قرارداد دارم و قرارداد من سه ساله است. اگر اتفاق خیلی عجیبی رخ ندهد فصل بعد در این تیم خواهم بود و بعد از آن درباره ماندن یا رفتن صحبت خواهم کرد. باید تمرکزمان را در ادامه بالا ببریم تا در این فصل بتوانم جبران فصل قبل را کنیم و نشان دهیم چلسی متعلق به بالای جدول است. همه بازیکنان که در این فصل افت کرده بودند، از انگیزه زیادی برای جبران عملکرد خود برخوردارند.

,

او درباره حضور مورینیو در یونایتد گفت: حالا شکست دادن یونایتد با مورینیو سخت شده است و فکر می کنم حضور مورینیو برای لیگ برتر و بالا رفتن میزان رقابت خوب باشد. او قطعا اثر خوبی از خود در منچستریونایتد خواهد گذاشت.

,

تیبو کورتوا خود را برای حضور در یورو 2016 آماده می کند که دو هفته دیگر در فرانسه برگزار می شود.

,

 

,

انتهای خبر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه