اخبار داغ

در سایه بی‌توجهی مسئولان؛

شوک افزایش ۸۰ درصدی قیمت برخی کالاها بر پیکر نیمه‌جان بازار جغتای

شوک افزایش ۸۰ درصدی قیمت برخی کالاها بر پیکر نیمه‌جان بازار جغتای
در روزهای اخیر افزایش قیمت برخی اقلام مصرفی خانوارها در بازار جغتای، به 80 درصد هم رسیده است؛ اتفاقی که در سایه بی توجهی مسولان مربوطه، به عنوان شوکی بزرگ بر پیکر نیمه جان بازار جغتای قلمداد می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از پیام جغتای، در روزهای اخیر افزایش قیمت برخی اقلام مصرفی خانوارها در بازار جغتای، به ۸۰ درصد هم رسیده است؛ اتفاقی که به عنوان شوکی بزرگ بر پیکر نیمه جان بازار جغتای قلمداد می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیام جغتای,

این افزایش قیمت که اکثرا در مواد غذایی مورد مصرف خانوارها متمرکز شده است شامل اقلامی همچون خرما می باشد که از قیمت حدود ۵۰۰۰ هزار تومان به حدود ۱۰۰۰۰ هزارتومان در هر کیلو رسیده است و با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضای این کالا، نگرانی ها برای افزایش بیشتر قیمت خرما در بازار دور از انتظار نمی باشد.

,

افزایش قیمت ها در در برخی کالاهای دیگر همچون روغن مایع خوراکی با افزایش ۳۰۰۰هزارتومانی در هر قوطی روغن ۴/۵ کیلیویی و در گالاهایی دیگر نظیر شکر، ماکرانی به میزان قابل توجهی دیده می شود.

,

شایان ذکر است بازار جغتای این روزها با رکود و کسادی دست و پنجه نرم می کند و حال روز خوبی ندارد و معلوم نیست این روند قرار است تا چه زمانی گلوی کسبه شهرستان را بفشارد.

,

انتهای پیام/رض

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه