اخبار داغ

مردم طالب تدبیر و امیدند نه رقص و پایکوبی!

مردم طالب تدبیر و امیدند نه رقص و پایکوبی!
از سه روز گذشته شاهد آن هستیم که جریانات نزدیک به تدبیر و امید در آذربایجان غربی با برایی مراسمات پایکوبی و رقص سعی در پرشور جلوه دادن آمدن رئیس جمهور به استان دارند!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، بالاخره به سرآمد! انتظار مردمی که دوست داشتند رئیس جمهورشان در نخستین سفرهایش به شهر و استانشان بیاید چون یکی از نخستین شعارهای انتخاباتی اش دریاچه ارومیه بود!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز،,

اما بی توجهی و بی تفاوتی به ارومیه و آذربایجان غربی تا سه سال ادامه داشت که بالاخره با تمام شدن لیست دیگر استانها و رسیدن به ته لیست کاروان تدبیر و امید رهسپار استان می شود.

,

کاروانی که از چند روز قبل از آمدن جریانات نزدیک به آن شروع به ایجاد جو روانی کاذب برای حضور روحانی کرده اند آن هم با انواع اقسام روشهای  نامتعارف!

,

شاهد آن هستیم که در برخی موارد برای جذب مردم عبوری از خیابانها و جمع کردن مردم در حال تفریح در پارکها و همچنین جوانان بیکار عده ای روی به رقص و پایکوبی آورده اند تا با جلب توجه مردم و ایجاد کنجکاوی درآنان باعث پرشور دیده شدن پیش استقبال از رئیس جمهور شوند!

,

این عده حتی از ایجاد و به راه انداختن کاروانهای خودرویی نیز ابایی نداشته و هرکجا فرصت پیدا کردند ایستاده و به پایکوبی مشغول شده اند!

,

اینگونه حرکات که منحرف کردن افکار عمومی از مطالبات اصلی و خواسته های منطقی مردم منطقه ای محروم با شاخص های توسعه بسیار ضعیف است، کاری بس ناپسندیده هم از لحاظ عرفی، هم از لحاظ شرعی و هم از لحاظ اخلاقی محسوب می شود.

,

باید به عرض آن دسته از افرادی که با استفاده از شرایط پیش آمده با سوء استفاده از خلأ موجود به رقص و پایکوبی می پردازند و مطالبات مردم استان را در این مورد خلاصه می کنند برسانیم که ما از دولت تدبیر و امید، تدبیر و امید می خواهیم نه رقص و پایکوبی!

,

ما تدبیر می خواهیم تا شاخصه های توسعه در آذربایجان غربی بهبود یافته، جوانان بیکار کار یافته، مشکلات واحدهای تولیدی رفع شده، معضلات فروش محصولات کشاورزی رفع شده، دریاچه مان پرآب شده، راه آهن به ارومیه رسیده و صدها طرح و پروژه اجرایی شود تا امید در دل این مردمان دیار زنده شود.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه