اخبار داغ

برگزیدگان «پرنده آبی» و «بچه‌های آبی» معرفی می‌شوند

برگزیدگان «پرنده آبی» و «بچه‌های آبی» معرفی می‌شوند
مراسم پایانی دو جشنواره کتاب «بچه‌های آبی» و «پرنده آبی» با حضور وزیر کار و رفاه اجتماعی برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ انتشارات علمی و فرهنگی مراسم پایانی دو جشنواره کتاب «بچه‌های آبی» و «پرنده آبی» را با حضور وزیر کار و رفاه اجتماعی برگزار می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

جشنواره کتاب «بچه‌های آبی» بر اساس فراخوان این ناشر برای گردآوری و داوری آثاری با موضوع تشویق و حمایت از تولید کتاب‌های داستانی با موضوع کودکان با نیازهای خاص (معلولیت و کم توانی) و هم چنین کودکانی که در معرض آسیب‌های اجتماعی گوناگون قرار دارند (مانند کودکان کار و بچه‌های طلاق) شکل گرفت و پس از دو محله داوری در نهایت بیش از ۴۰ اثر به مرحله پایانی این جشنواره راه یافتند که در مراسم پیش رو این آثار در دو بخش کتاب‌های برتر چاپ شده و کتاب‌های برتر منتشر نشده مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

,

جشنواره کتاب «پرنده آبی» نیز برپایه فراخوان عام انتشارات علمی‌و فرهنگی برای گردآوری و انتشار رمان‌هایی برای کودکان شکل گرفت و در نهایت پس از دو مرحله داوری در این جشنواره نیز ۴۲ اثر به مرحله نهایی راه پیدا کردند.

,

مراسم تجلیل از برگزیدگان این دو جشنواره با حضور علی ربیعی وزیر کار و رفاه اجتماعی و جمعی از اصحاب فرهنگ روز دوشنبه ۱۰ خرداد در مجتمع فرهنگی نگین غرب واقع در خیابان آزادی ابتدای خیابان جیحون برگزار می‌شود.

,

 

,

منبع: مهر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه