اخبار داغ

در آستانه بیست و هفتمین سالروز ارتحال امام (ره)؛

نمایشگاه «سِر دلبران» در کرمانشاه گشایش یافت/ سخن بزرگان جهان در خصوص رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران

نمایشگاه «سِر دلبران» در کرمانشاه گشایش یافت/ سخن بزرگان جهان در خصوص رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران
در آستانه بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام (ره) نمایشگاه «سِر دلبران» که مجموعه ای از سخنان بزرگان جهان در خصوص امام راحل است در کرمانشاه گشایش یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از طاق نیوز، در آستانه بیست و هفتمین سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) نمایشگاه «سِر دلبران» پیش از ظهر دوشنبه با همکاری حوزه هنری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گشایش یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طاق نیوز،,

رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه، در خصوص این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه مجموعه ای از سخنان فرهیختگان جهان در مورد امام (ره) است.رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه، در خصوص این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه مجموعه ای از سخنان فرهیختگان جهان در مورد امام (ره) است.

,

عباس سروری افزود: در این نمایشگاه  50 تابلو مقاله از سخنان بزرگان هنر و سیاست جهان در خصوص این شخصیت ویژه قرار دارد که در معرض نمایش قرار داده شده است.

,

وی زمان برپایی این نمایشگاه را از امروز 10 خرداد به مدت 6 روز اعلام کرد که در محل مجتمع شهید آوینی کرمانشاه دایر شده است.

,

رئیس ستاد بزرگداشت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران، نمایشگاه فوق را از جمله ویژه برنامه های گرامیداشت ارتحال امام (ره) در استان کرمانشاه برشمرد.

,

وی تاکید کرد: حضرت امام خمینی (ره) نه تنها بنیانگذار جمهوری اسلامی بلکه رهبر مستعضفین جهان هستند که تمام ملت های مظلوم را به مبارزه با استکبار و استبداد طاغوت ها فرا خواند و خود پرچم این نهضت را به دست گرفت و توانست تمام معادلات سیاسی ابر قدرت های شرق و غرب جهان را بر هم بزند.

,

سروری بار دیگر به موضوع نمایشگاه «سِر دلبران» اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه نشان می دهد که حضرت امام (ره) در میان ملت ها و در نزد نخبگان تاثیر بسزایی داشته اند. 

,

انتهای پیام/م

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه