اخبار داغ

مسئول مرکز ویژه بسیج جامعه پزشکی در تامین اجتماعی بیان کرد؛

تعامل بسیج جامعه پزشکی با سایر اقشار حرکت رو به جلو است

تعامل بسیج جامعه پزشکی با سایر اقشار حرکت رو به جلو است
مسئول مرکز ویژه بسیج جامعه پزشکی در تامین اجتماعی گفت: هر چه تعامل بسیج جامعه پزشکی با سایر اقشار بسیج بیشتر شود حرکت رو به جلو بیشتر خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد تقی خسروانی مقدم، ممسئول مرکز ویژه بسیج جامعه پزشکی در  تامین اجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگار سازمان بسیج جامعه پزشکی درباره ارزیابی عملکرد این سازمان در برپایی همایش‌ها و کنگره‌ها در سطح کشور گفت: بسیج جامعه پزشکی مانند باقی اقشار بسیج در حوزه‌های مختلف فعالیت داشته است که این حوزه‌ها پدافند غیر عامل، سلامت، مدیریت بحران‌های طبیعی و غیر طبیعی، اخلاق پزشکی را شامل می‌شود و اساس کار آن است.


وی در ادامه افزود: در سال 94 کارهای بزرگی مانند همایش‌های علمی در استان‌های مختلف انجام شده است که انجام این کارهای پر رنگ حرکت رو به جلو محسوب می‌شود؛ البته اخیرا با تعاملی که با سایر اقشار بسیج مانند بسیج کارمندان اتفاق افتاده تعامل نیز گسترده‌تر شده است و هر چه تعامل بیشتر شود حرکت رو به جلو بیشتر خواهد بود.


مسئول مرکز ویژه بسیج جامعه پزشکی در  تامین اجتماعی با اشاره به اینکه نگاه بسیج در تمامی اقشار یکی است، بیان کرد: بسیج در موضوع ولایت مداری و اخلاق محوری همیشه حرف برای گفتن داشته است که این موضوعات در بسیج جامعه پزشکی ادامه داده خواهد شد.


توجه به انجام فعالیت‌های فرهنگی با محوریت اخلاق

خسروانی مقدم، ادامه داد: البته اقدامات انجام شده از جمله فعالیت‌های فرهنگی با محوریت اخلاق باید پررنگتر شود، همچنین در برپایی کنگره‌‌ها و مباحث اخلاق پزشکی باید کوشاتر عمل کنیم.


وی درباره عملکرد بسیج جامعه پزشکی تامین اجتماعی گفت: در سال 94 بسیج جامعه پزشکی تامین اجتماعی مطرح شد و اخیرا فعالیت آن کلید خورده است که به عنوان بسیج مرکز ویژه جامعه پزشکی تامین اجتماعی با 9 محور شروع به کار کرده‌ایم.


مسئول مرکز ویژه بسیج جامعه پزشکی در  تامین اجتماعی در ادامه افزود: در موضوع بحران‌های طبیعی و غیر طبیعی، در موضوعات فرهنگی مانند همایش‌ها و کنگره‌های جامعه پزشکی و همچنین مسائل فرهنگی فعالیت‌هایی را شروع کرده‌ایم و برای تحقق اهداف کوتاه مدت و بلند مدت تلاش می‌کنیم.


هدف در اقشار مختلف بسیج در یک راستا است

خسروانی مقدم، خاطرنشان کرد: ممکن است بسیج اساتید، بسیج دانشجویی یا بسیج دانش آموزی هر کدام در یک مسیر مجزا باشند اما هدف، نگاه و حرکت اقشار مختلف بسیج در یک راستا است.


انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سازمان بسیج جامعه پزشکی,
,
,
,
,
,
,
,
,
, توجه به انجام فعالیت‌های فرهنگی با محوریت اخلاق,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, هدف در اقشار مختلف بسیج در یک راستا است,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه