اخبار داغ

معاونت امربه معروف و نهی از منکر سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان:

اجرای شایسته امر به معروف و نهی از منکر راه کسب و کارهای حلال را فراهم می سازد

اجرای شایسته امر به معروف و نهی از منکر راه کسب و کارهای حلال را فراهم می سازد
مسئول معاونت ستاد امربه معروف و نهی از منکر سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان عنوان کرد: امر به معروف و نهی از منکر راه پیامبران و شیوه صالحان است و فریضه بزرگی است که با آن فریضه های دیگر به پا داشته می شود و راه امن و کسب و کارهای حلال را فراهم می سازد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آذینی ،همایش امر به معروف و نهی از منکر بسیجیان شهرستان سیریک با حضور سرهنگ دوم پاسدار احمد درویشی معاونت ستاد امربه معروف و نهی از منکر سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان ، سرهنگ پاسدار اسلامی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیریک  روحانیون معظم ، فرماندهان حوزه ها و پایگاههای مقاومت بسیج و رده های ستاد در سالن جلسات ناحیه سپاه سیریک برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آذینی ,

 

,

در این همایش مسئول معاونت ستاد امربه  معروف و نهی از منکر سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: امر به معروف و نهی از منکر، از اعظم شعائر دین و اقوی علامت شریعت و آیین است و مقصد کلی از بعثت انبیا و ائمه و اوصیا و علما و جمیع ادیان و ملل  همه بر محور این مسئله مهم بوده است.

,

 

,

سرهنگ دوم پاسدار احمد درویشی  اظهار کرد: قدمت امر به معروف و نهی از منکر به زمان آفرینش حضرت آدم بر می گردد و نخستین انسان روی زمین، دعوت کننده به نیکی ها بود و پس از وی نیز پیام آوران وحی و پیروان مؤمن شان در انجام این فریضه مهم کوشیدند و برای منکر زدایی، دشواری ها را تحمل کردند و هزینه های جانی و مالی بسیار دادند.

,

 

,

وی افزود: در مراحل شگل گیری انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی «ره» مردم را به انجام این وظیفه الهی فرا خواند و در حال حاضر نیز رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)همگان را به اجرای این فریضه الهی سفارش می کند تا با رعایت آن در جامعه ضمن جلوگیری از فساد به توسعه جامعه کمک شایانی صورت گیرد.

,

 

,

سرهنگ پاسدار درویشی خاطرنشان کرد: همه باید امر به معروف و نهی از منکر کنند تا هم مسئولیت شرعی و هم مسئولیت انقلابی و سیاسی انجام شود برای اینکه امر به معروف هم مثل نماز واجب است و یک فرد مسلمان و بسیجی باید جایگاه و منزلت امربه معروف و نهی از منکر را به خوبی آگاه و به آن عمل نماید. 

,

 

,

این مسئول ابراز کرد: امر به معروف و نهی از منکر راه پیامبران و شیوه صالحان است و فریضه بزرگی است که با آن فریضه های دیگر به پا داشته می شود و راه  امن و کسب و کارهای حلال را فراهم می سازد.

,

 

,

مسئول معاونت ستاد امربه  معروف و نهی از منکر سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان بیان کرد: قرآن مجید یکی از صفات برجسته مؤمنان را امر به معروف و نهی از منکر دانسته و می فرماید: «والمؤمنون والمؤمنات بعضهم اولیاء بعض یامرون بالمعروف وینهون عن المنکر».

,

 

,

وی اضافه کرد: امر به معروف و نهی از منکر از واجبات و فرایض بسیار مهم و بزرگ اسلامی به شمار می‌رود و افرادی که این فریضه‌ی بزرگ الهی را ترک می‌کنند یا در برابر آن بی‌تفاوتند گناهکار خواهند بود و کیفری سخت و سنگین در انتظار آنها است.

,

 

,

درویشی یادآور شد: امر به معروف و نهی از منکر نه تنها به اتفاق فقهای اسلام واجب است بلکه اصل وجوب آن جزو ضروریات دین مبین اسلام به شمار می‌آید و همه اینها نشان از اهمیت بالای اجرا و رعایت  مسئله امر به معروف و نهی از منکر در جامعه برای همه انسان هاست.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه