اخبار داغ

اینفوگرافیک/خودروی آمریکایی

اینفوگرافیک/خودروی آمریکایی
نظرسنجی‌های انجام شده در آمریکا نشان می‌دهد که حدود نیمی از مردم این کشور میلی به خرید خودروهای آمریکایی ندارند و در عین حال، مردم شهرهای پردرآمدتر آمریکایی رغبت کمتری به خرید این خودروها نشان می‌دهند.
[

به گزارش سرویس چندرسانه‌ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امسال برای اولین بار، نام ۲۴ مدل شورلت آمریکایی در فهرست اعلامی خودروهای مجاز وارداتی به چشم می‌خورد. خودرویی دردسرساز که علیرغم تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر جلوگیری از ورود کالاهای لوکس به خصوص از نوع آمریکایی‌اش، برخی مسئولان دولتی به ورود آنها چراغ سبز نشان داده‌اند؛ آن‌هم در سالی که نامش اقتصاد مقاومتی است و قرار است ارزهای اندک کشور که دلار دلار از بابت فروش نفت به پایین‌ترین قیمت جمع شده است، در راهی به غیر از مصرف‌گرایی کالاهای خارجی هزینه شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

ر نهایت، رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در سخنان روز چهارشنبه خود در دیدار با کارگران، به قضیه‌ی وارد کردن خودروهای آمریکایی اشاره کردند و گفتند: من نمیدانم این قضیّه‌ واردات خودروهاى آمریکایى چیست که حالا سر زبان‌ها افتاده و بعضى‌ها می‌گویند. خودروهاى آمریکایى را خود آمریکایى‌ها مصرف نمی‌کردند؛ این در مطبوعات آمریکایى‌ها منعکس شد و ما دیدیم؛ می‌گفتند مصرفش زیاد است، سنگین است. مثلاً فرض کنید ما، از [محصول‌] فلان کارخانه‌ى خودروسازىِ رو به ورشکستگىِ آمریکا استفاده کنیم ... این جای تعجب فراوان دارد.

, در سخنان روز چهارشنبه خود در دیدار با کارگران,

, , ,

برای دریافت در سایز اصلی روی تصویر کلیک کنید

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه