اخبار داغ

ویسی: درباره نویدکیا فکر نکرده‌ام

ویسی: درباره نویدکیا فکر نکرده‌ام
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: موسی کولی‌بالی خودش دوست داشت به تیم دیگری برود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛عبدالله ویسی در مورد حضورش در سپاهان عنوان کرد: سپاهان تیم بزرگی است و امیدوارم بتوانم در این تیم موفق شوم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در مورد اینکه آیا از عملکرد تیم در نقل و انتقالات راضی است، گفت: از این وضعیت رضایت دارم، مردم دوست دارند سپاهان تیم قوی و قدرتمندی برای سال آینده تشکیل دهد.

,

سرمربی سپاهان در رابطه با اینکه علی پورکیانی اعلام کرده موسی کولی‌بالی برای گرفتن سکه به منزل ویسی رفته و قراردادی با او امضا نشده و اگر ویسی این کار را کرده باشد، به خاطر قول و قرارش با مردم خوزستان این بازیکن را به تیم سابقش بازمی‌گرداند، تصریح کرد: ضمن احترام برای پورکیانی و اینکه او نسبت به ما بزرگواری داشته است، باید بگویم فوتبال حرفه‌ای است. کولی‌بالی دوست داشته به تیم دیگری بپیوندد و با سپاهان قرارداد بست، حالا چه این کار در خانه من انجام شده باشد چه جای دیگر، او بازیکن سپاهان است.

,

وی درمورد اینکه با محرم نویدکیا چه‌کار خواهد کرد، تصریح کرد: دیگر در حال پرسیدن سؤال‌های حاشیه‌ای هستید.

,

سرمربی سپاهان سپس عنوان کرد: مطمئن باشید در تیممان بازیکن‌سالاری نداریم. محرم بچه بسیار خوبی است و به او کمک می‌کنم تا همان محرم همیشگی باشد. ما نباید به پیشکسوتان بی‌احترامی کنیم، اما هنوز درباره نویدکیا فکر نکرده‌ام و باشگاه باید تصمیم بگیرد.

,

ویسی در رابطه با وضعیت شجاع خلیل‌زاده تصریح کرد: او را با هیچ چیزی عوض نمی‌کنم. او تا نیم‌فصل بازیکن ماست، دوست داشت در سپاهان بماند و اگر دوست نداشت می‌تواند بعد از نیم‌فصل برود.

,

وی در مورد محبوبیت نویدکیا عنوان کرد: من هم در سپاهان محبوب بودم و سپاهان هم تیم بسیار محبوبی است. مهم موفقیت تیم است و باید همه به هم کمک کنیم تا سپاهان موفق شود. 

,

 

,

انتهای خبر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه