اخبار داغ

در راستای جذب مشارکت عمومی در امور عمرانی؛

نشست شورای شهر و شهردار جوانرود با ساکنین محله ها و شهرکهای این شهرستان آغاز شد

نشست شورای شهر و شهردار جوانرود با ساکنین محله ها و شهرکهای این شهرستان آغاز شد
در اولین نشست تعاملی با شهروندان محله ها و شهرکهای جوانرود، نشستی در راستای مشارکت جذب عمومی در کار های عمرانی با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار با ساکنین شهرک فرهنگیان فاز یک این شهرستان ، مشکلات این شهرک بررسی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از جوانرود هه وال، اولین نشست شورای شهر و شهردار جوانرود با ساکنین محله ها و شهرکهای این شهرستان، با نشست اعضای شورای اسلامی شهر و  شهردار با ساکنین شهرک فرهنگیان فاز یک آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جوانرود هه وال,

 

,

این نشست در راستای  در راستای مشارکت عمومی در کار های عمرانی و مرتفع نمودن مسایل ومشکلات آن محله  در محل مسجد حضرت ابراهیم (ع ) این شهرک برگزار گردید.

,

 

,

احمد محمدی رئیس شوارای اسلامی شهر جوانرود در این نشست حاضرین  ضمن دعوت از ساکنین این شهرک به مشارکت عمومی در کار های عمرانی و فضای سبز ، گفت: همراهی و همکاری شهروندان  در امور شهر و نگه داری و محافظت از امکانات و فضا های سبز ٬بهترین پشتوانه و دلگرمی برای شورای اسلامی شهر و نشانه رشد فرهنگی شهرستان است.

,

 

,

محمدی افزود:  خرید بیل مکانیکی برای آرامگاه های سطح شهر ضروری و  از اولیت های ما ست  زیرا که از جمله مشکلات موجود در عرصه عمرانی و خدماتی  شهرداری  جوانرود ، این مسئله است که شهرداری جوانرود، کارهای عمران شهری و تمامی خدمات مربوط به آرامستان های سطح شهر را تنها  با داشتن یک بیل مکانیکی انجام می دهد  که در صورت  فوت فردی،  باید عمرانات شهری تعطیل شود و رسیدن به  این مهم و مشکلات دیگر بدون همیاری  و کمک شهروندان امکان پذیر نیست.

,

ناصر  وکیلی عضو شورای شهر نیز در این نشست در پاسخ شهروندان در خصوص احیای فضا های سبز شهرک مذکور اظهار داشت: به طور قطع شورای شهر و شهرداری نیز خواستار احیای  تمامی فضا های سبز شهرستان هستند ، اما متاسفانه اعتبارات و بودجه شهرداری محدود و جوابگوی  تمامی کم و کاستی های شهر نمی باشد که به امید خداوند  با همکاری و همیاری ساکنین محل  احیای  فضای سبز حد فاصل فاز سه و فاز یک  در دستور کار قرار خواهد گرفت.

,

 

,

 

,

شهردار جوانرود نیز در این نشست به برخی مشکلات شهرداری اشاره نمود و گفت:  هزینه   ثابت پرداخت حقوق پرسنل شهرداری در ماه بیش از چهار صدمیلیون تومان  است که در کنار کارهای عمرانی به واسطه نبود درآمد پایدار و اعتبارات کافی شهرداری را در تنگنای رسیدگی به مشکلات مهم شهرستان قرار داده است.

,

 

,

حسینعلی  طهماسبی تصریح کرد:  با این وجود  15 اکیپ عمرانی که در سطح شهر فعالیت می نمایند و  کارهای عمرانی زیادی در سال گذشته و سال جاری  از جمله ورودی های شهر  و احیای پارک شهدای دفاع مقدس ، پارک ساراون انجام شده است.

,

طهماسبی  در جواب یکی از حاضرین جلسه در خصوص عدم فرهنگ سازی از سوی شورا و شهرداری خاطر نشان کرد:  در زمینه فرهنگی کارهای عمده ای در سطح شهر انجام گرفته که می توان به برگزاری همایش های ورزشی ٬ فرهنگی  در سال جاری و همچنان کمک به انجمن های ادبی ٬در برگزاری همایش های ادبی ٬ برگزاری همایش روز جهانی  عصای سفید ٬ تجلیل از معلمین و نفرات برتر کنکور و ...  اشارە نمود که  در همین راستا قرار ه در  روزهای آتی همایش تجلیل از ائمه ی جمعه و جماعت شهر نیز برگزار گردد.

,

 

,

امیر مصطفایی  از اعضاء شورای شهر نیز ضمن اشاره  به ساخت و ساز های سطح شهر و ضرورت ایجاد پارکینگ برای خودرو در منازل شخصی  از شهروندان خواست که حتی الامکان  در احداث ساختمان  از حذف پارکینگ در ساخت و سازها خود داری نمایند. 

,

 در خاتمه جلسه اعضای شورای اسلامی شهر جوانرود،  صورتجلسه ای  را به عنوان خروجی این نشست تنظیم نمودند و به امضای برخی از حاضرین در جلسه رساندند.

,
,
,
,
, ,
, ,
, ,
, ,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه