اخبار داغ

فوتبال جام ملت های اروپا(گروه C)؛ 20 سال انتظار ژرمن ها برای قهرمانی

فوتبال جام ملت های اروپا(گروه C)؛ 20 سال انتظار ژرمن ها برای قهرمانی
تیم ملی فوتبال آلمان که پرافتخارترین تیم تاریخ جام ملت های اروپا محسوب می شود در یورو 2016 به دنبال پایان دادن به 20 سال انتظار برای قهرمانی در این رویداد است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رقابت های فوتبال جام ملت های اروپا (یورو 2016) از 21 خردادماه با حضور 24 تیم برتر قاره سبز به میزبانی فرانسه برگزار خواهد شد تا قهرمان پانزدهمین دوره این رویداد مهم فوتبال مشخص شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

تیم ملی آلمان که با 6 بار حضور در فینال و کسب سه عنوان قهرمانی، پرافتخارترین تیم یورو محسوب می شود بنابر قرعه کشی انجام شده در گروه سوم یورو 2016 با اوکراین، لهستان و ایرلند شمالی رقابت خواهد کرد.
شاگردان «یواخیم لو» که قهرمان جام جهانی 2014 محسوب می شوند در دو سال اخیر اقتدار گذشته را نداشته و حتی در مرحله مقدماتی یورو نیز با مشکلات زیادی روبرو شدند.
آلمان همچون جام جهانی با مشکل مشابه ای روبرو شد و «مارکو رویس» ستاره بورسیادورتموندی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.
از سوی دیگر نداشتن یک مهاجم تمام عیار که بتواند که در کنار «توماس مولر» زوج مکملی را تشکیل بدهد از دیگر ضعف های این تیم محسوب می شود.
با این حال آلمانی ها ستارگانی چون «مانوئل نویر»، «متس هوملس»، «تونی کروس»، «امره جان»، «توماس مولر» و «ژروم بواتنگ» را در اختیار دارند که می توانند نقش تعیین کننده ای را ایفاء کنند.
این تیم دارای سبک در فوتبال جهان، آخرین بار در سال 1996 توانست با غلبه بر جمهوری چک به قهرمانی در یورو دست یابد و شاید زمان فتح دوباره قاره سبز به دست ژرمن ها بعد از گذشت 20 سال فرارسیده باشد.
لهستان دیگر تیم حاضر در گروه سوم محسوب می شود که در مرحله مقدماتی نیز با آلمان همگروه بود و حتی توانست در ورشو مقابل این تیم بزرگ به برتری دست یابد.
تیم ملی لهستان که برای سومین مرتبه متوالی در یورو حضور خواهد داشت، چند سالی است که با در اختیار داشتن «روبرو لواندوفسکی »، «بلاژیکوفسکی»، «پیسچک» و «آرتو سوبیچ» و هدایت «آدام ناولکا» به شرایط خوبی رسیده و تلاش می کند تا همچون دهه 70 و 80 میلادی به یکی از تیم های سخت کوش اروپا تبدیل شود.
اوکراین دیگر تیم حاضر در این گروه است. اوکراین که در دوره قبلی میزبانی مسابقات را به صورت مشترک با لهستان در اختیار داشت، دومین تجربه اش را در این رویداد مهم پشت سرخواهد گذاشت.
این تیم به سختی و با موفقیت در پلی اف خود را به بزرگترین مسابقات فوتبال اروپا رساند و اکنون با نسلی جدید و جوان که دیگر «آندره شوچنکو»، «سرگئی ربروف» و «شوکوفسکی» را ندارد به دنبال ماجراجویی است.
همچنین، ایرلند شمالی آخرین تیم حاضر در این گروه است که برای نخستین بار جواز حضور در جام ملت ها را به دست آورده است.
این تیم ناشناخته که سال ها زیر سایه ایرلندجنوبی بوده است حالا بهترین فرصت را در اختیار دارد تا فوتبال خود را به رقبا شناسانده و محلی از اعراب داشته باشد.
بسیاری از کارشناسات فوتبال اروپا معتقدند که آلمان و لهستان شانس های اصلی صعود از این گروه هستند و اوکراین و ایرلندشمالی توانایی رقابت با دو تیم را ندارند.

**برنامه دیدارهای گروه سوم:
23 خردادماه/ 
لهستان - ایرلندشمالی/ ساعت20:30 در ورزشگاه ورزشگاه آلیانز ریویرا، شهر نیس
آلمان - اوکراین/ ساعت23:30 در ورزشگاه پیر مائوروی، شهر لیل
27 خردادماه/
اوکراین - ایرلند شمالی/ ساعت 20:30 در ورزشگاه لومیرز، شهر لیون
آلمان - لهستان/ در ورزشگاه استاد دو فرانس، شهر پاریس 
یکم تیرماه/
ایرلند شمالی - آلمان/ ساعت 20:30 در ورزشگاه پارک ده پرنس، شهر پاریس
اوکراین - لهستان/ ساعت 20:30 در ورزشگاه ولودروم، بندر مارسی

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه