اخبار داغ

از برزگ‌نمایی ماجرای حوزه کمالیه خرم آباد تا واکنش "آیت الله نجف آبادی"

تکذیبه ای که دست جریان خاص را رو کرد!

تکذیبه ای که دست جریان خاص را رو کرد!
روز دوشنبه مصاحبه ای تحت عنوان" واکنش آیت الله دری نجف آبادی به حوادث حوزه علمیه خرم آباد" بر روی بسیاری از درگاه های خبری کشوری و شبکه های اجتماعی قرار گرفت که زمینه بهره برداری رسانه های جریان خاص را فراهم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک؛ روز دوشنبه مصاحبه ای تحت عنوان" واکنش آیت الله دری نجف آبادی به حوادث حوزه علمیه خرم آباد" بر روی بسیاری از درگاه های خبری کشوری و شبکه های اجتماعی قرار گرفت که زمینه بهره برداری رسانه های جریان خاص را فراهم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

 

,

در این مصاحبه " آیت الله دری نجف آبادی" نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و عضو مجلس خبرگان رهبری اختشاش‌گران این حادثه را بی توجهان به سخنان مقام معظم رهبری تشبیه کرده و گفته بود: «این‌ها از همان روزی که در قم به علی لاریجانی حمله کردند، شناسایی و احضار شدند. این اغتشاش‌گران خود را صاحب‌نظر تر از مقام معظم رهبری می‌دانند و به سخنان ایشان توجه نمی‌کنند.»

,

 

,

خبری که بعد از انتشار در سایت نامه نیوز زمینه بهره برداری سایت های منتسب به جریان خاص را فراهم کرد و به سرعت در شبکه‌های اجتماعی به ویژه در لرستان منتشر شد.

,

 

,

بعد از انتشار این مصاحبه؛ بلافاصله خبر از سوی دفتر ایشان تکذیب شد و مصاحبه ای از ایشان بر روی خبرگزاری ایرنا به این عنوان که« دامن زدن به مسائل متفاوت کشور از سوی هر جناحی، آب در آسیاب دشمن ریختن است، اصحاب رسانه و جامعه خبرنگاران کشور باید در هر زمینه ای عزتمندی و سربلندی نظام اسلامی را در نظر داشته باشند و از انعکاس اخبار کذب و بی اساس خودداری کنند.»

,

 

,

قرار گرفتن تکذیبیه "آیت الله دری نجف آبادی" بر روی سایت های خبری موجب واکنش سایت نامه نیوز شد به طوری که سردبیر این سایت با بیان اینکه خبرنگار سایت به جای تماس با دری نجف آبادی به دلیل پشت سرهم قرار گرفتن شماره آن ها در لیست تماس به اشتباه با آقای حجت الاسلام دولت آبادی نماینده سابق برخوار تماس گرفته شده است و از جریان به وجود آمده از تمام افرادی که با مطالعه این خبر با ابهام هایی مواجه شده اند عذرخواهی کرد.

,

 

,

حال باید گفت آیا جریان به وجود آمده در حوزه علمیه خرم آباد به این اندازه موجب عجله و شتاب برخی از رسانه ها و گروه ها در شبکه های اجتماعی شده است که حاضرند به هر قیمتی و بدون اینکه موضوع را بررسی آن هم در شرایطی که یک هفته از ماجرا به وجود آمده گذشته است و اکنون هم که جو آرامی مطابق همیشه بر خرم آباد حاکم شده است به منظور اهداف سیاسی خود بهره برداری کنند.

,

 

,

جریانی که به نظر بسیاری از کارشناسان استان یک بزرگنمایی سیاسی توسط برخی از رسانه ها بود.

,

 

,

این در حالی است که فرمانده نیروی انتظامی استان نیز در گفت وگو با سفیرافلاک با جدیدت اخبار مربوط به دستگیری افراد در  جریان حوزه علمیه خرم آباد را رد کرد وگفت: هیچ فردی در این جریان نه دستگیر و نه برای پیگیری مراجعه کرده است.

,

 

,

اما گویی برخی از اصحاب رسانه ها همچنان رویه رسانه معاند بی بی سی را در پیش دارند و  بر این شایعه که در حادثه حوزه علمیه خرم آباد پنج نفر دستگیر شده است تاکید دارند.

,

 

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه