اخبار داغ

مدیرکل میراث فرهنگی خراسان رضوی:

گناباد یک شهر کامل گردشگری است/ توجه به حوزه گردشگری در شرایط کنونی گناباد یک ضرورت است

گناباد یک شهر کامل گردشگری است/ توجه به حوزه گردشگری در شرایط کنونی گناباد یک ضرورت است
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: گناباد یک شهر کامل گردشگری است و در اجزاء مختلف این ظرفیت ها را دارد و برای شناسایی این ظرفیت در ابتدا باید خود گنابادی ها و مدیران گنابادی به این نیاز برسند و سپس از دیگران مطالبه کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین زارع صفت در گفتگو با خبرنگار ندای گناباد گفت: گناباد یکی از قطب های دارای جاذبه ها و ظرفیت های فراوان در حوزه گردشگری است و لذا درهمین راستا کارگروه استانی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی در گناباد برگزار شد تا به این موضوع بیشتر توجه و تصمیمات لازم اتخاذ شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای گناباد,

وی اظهار کرد: توسعه گردشگری محلی و بهره برداری بیشتر از ظرفیت های گردشگری در شهرستان گناباد هدف اصلی این کارگروه است و در جلسه گناباد این کارگروه معضلات، مشکلات و نارسایی هایی که در سطوح استانی در حوزه گردشگری گناباد وجود دارد، مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

,

زارع صفت یکی از مباحث مطرح در حوزه گردشگری را فرابخشی بودن گردشگری دانست و افزود: بخش های مختلفی در حوزه گردشگری درگیر هستند و هماهنگی و انسجام بخشی در بخش های موثر در گردشگری از جمله ماموریت های کارگروه استانی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی است و در همین راستا تبیین سیاست ها و رویکردها و انسجام بخشی بین دستگاه های دولتی،  بخش خصوصی و نهاد عمومی در این کارگروه مورد توجه قرار می گیرد.

,

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی با بیان اینکه توجه به پتانسیل ها و استفاده از ظرفیت گردشگری در گناباد هنوز رخ نداده است، تصریح کرد: باید برای بررسی پتانسیل ها و ظرفیت های گردشگری شهرستان گناباد، تشکل ها و انجمن هایی شکل گیرد تا مورد بررسی قرار گیرد و شناخته شود.

,

زارع صفت ادامه داد: گناباد یک شهر کامل گردشگری است و در اجزاء مختلف این ظرفیت ها را دارد و برای شناسایی این ظرفیت در ابتدا باید خود گنابادی ها و مدیران گنابادی به این نیاز برسند و سپس از دیگران مطالبه کنند.

,

وی گردشگری برای گناباد را یک ضرورت دانست و افزود: مشکل آب و خشکسالی سبب بروز مشکلاتی در گناباد شده است  و آن چیزی که می تواند ظرفیت کنونی را به بهره برداری برساند، درآمدزایی کند و سبب معیشت روستایی و نگهداشت جمعیت روستایی شود، حوزه گردشگری است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه