اخبار داغ

نظر وزیر ورزش در مورد سرمربی استقلال

نظر وزیر ورزش در مورد سرمربی استقلال
وزیر ورزش و جوانان گفت: ایران توانایی میزبانی رقابت های بین المللی را داراست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  دکتر محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان در دومین روز از رقابت‌های وزنه برداری جام فجر در سالن وزنه برداری آزادی حضور یافت و از نزدیک شاهد رقابت ها بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

دکتر گودرزی پس از حضور در سالن رقابت ها مورد استقبال ویژه مسئولین فدراسیون و به ویژه تاماش آیان رئیس فدراسیون جهانی قرار گرفت.
گودرزی در حاشیه رقابت‌ها درباره مسابقات وزنه برداری جام فجر و صحبت هایش با تاماش آیان گفت: با آیان درباره این رقابت ها صحبت کردم و از او پرسیدم سطح مسابقات را چگونه ارزیابی می کند و او از همه چیز ابراز رضایت کرد و تاکید نمود همه چیز به خوبی برگزار می‌شود. وقتی رئیس فدراسیون جهانی از مسابقات رضایت دارد، قطعا مسابقات خوبی بوده و در حد استانداردهای بزرگ برگزار شده و ما نیز باید از آن راضی باشیم. برگزاری مطلوب این رقابت ها و تایید فدراسیون جهانی ثابت می کند ایران توانایی میزبانی رقابت های بین المللی را داراست و می تواند میزبان خوبی برای رقابت های مختلف باشد. امیدوارم در آینده نیز ایران میزبان مسابقات بیشتری باشد.
وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این پرسش که باشگاه استقلال اعلام کرده که انتخاب سرمربی جدید این تیم نیاز به تائیدیه وزیر ورزش دارد، گفت: این حرف درستی نیست. طبق اساسنامه باشگاه وزیر ورزش و جوانان رئیس مجمع است و روال طبیعی کار اینگونه است که هیات مدیره باشگاه سرمربی تیم را انتخاب می‌کند اما در نهایت ریاست مجمع باید مصوبات و تصمیمات هیات مدیره را تایید یا رد کند و من معمولا من به تصمیم هیات مدیره‌ها احترام می‌گذارم و آن را تائید می‌کنم. در واقع هر مصوبه ای را که هیات مدیره استقلال تائید کند، با توجه به احترامی که به اعضای هیات مدیره قائل هستم، قبول می کنیم.

,
,
,

انتهای پیام/آ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه