اخبار داغ

محسن بنگر در رختکن پرسپولیس: هر دویشان را اخراج کنید

محسن بنگر در رختکن پرسپولیس: هر دویشان را اخراج کنید
دایی که عصبانیتش را پیش خبرنگاران بروز نداد، در رختکن از این موضوع بسیار ناراحت بود. بخصوص که هر یک از این دو بازیکن به دلایلی اعصاب او را در دوره های مختلف نوازش کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی داناـ درگیری روز گذشته دو بازیکن پرسپولیس در بازی مقابل نفت تهران همچنان تبعات خود را در پی دارد. پس از ماجراهای روز گذشته و اتفاقات عجیب و غریب در داخل زمین بازیکنان پرسپولیس در رختکن دور هم جمع شدند و هر یک نظر خود را درباره این ماجرا داشتند. در رختکن پرسپولیس بعضی از بازیکنان عقیده داشتند موضوع را نباید حاد کرد و برخی دیگر می‌‌ گفتند باید با این دو بازیکن برخورد جدی انجام شود که در این بین علی دایی سرمربی پرسپولیس سکوت کرده و در ابتدا حرف بازیکنان را در این باره شنید. دایی که عصبانیتش را پیش خبرنگاران بروز نداد، در رختکن از این موضوع بسیار ناراحت بود. بخصوص که هر یک از این دو بازیکن به دلایلی اعصاب او را در دوره های مختلف نوازش کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, ـ درگیری روز گذشته دو بازیکن پرسپولیس در بازی مقابل نفت تهران همچنان تبعات خود را در پی دارد. پس از ماجراهای روز گذشته و اتفاقات عجیب و غریب در داخل زمین بازیکنان پرسپولیس در رختکن دور هم جمع شدند و هر یک نظر خود را درباره این ماجرا داشتند. در رختکن پرسپولیس بعضی از بازیکنان عقیده داشتند موضوع را نباید حاد کرد و برخی دیگر می‌‌ گفتند باید با این دو بازیکن برخورد جدی انجام شود که در این بین علی دایی سرمربی پرسپولیس سکوت کرده و در ابتدا حرف بازیکنان را در این باره شنید. دایی که عصبانیتش را پیش خبرنگاران بروز نداد، در رختکن از این موضوع بسیار ناراحت بود. بخصوص که هر یک از این دو بازیکن به دلایلی اعصاب او را در دوره های مختلف نوازش کرده اند.,
رضا  حقیقی بازیکنی است می‌‌ خواسته برای سال آینده اختیارش برای جدایی از پرسپولیس دست خودش باشد و این مسئله چیزی نیست که واکنش دایی را برانگیزد. در عین حال به جز حقیقی، پیام صادقیان هم به دلیل عدم  تسلط عصبی بارها و بارها در زمین شر درست  کرده و این بار هم تندی و عدم تسلط به اعصاب گریبان هم تیمی اش را گرفته است. در واقع شاید اگر صادقیان فحاشی را کلید  نمی‌‌ زد، این اتفاق رخ  نمی‌‌ داد. اما شد آن چیزی که نباید می‌‌ شد.
,
اما در بین همه اتفاقات حرف های محسن بنگر در رختکن پرسپولیس جالب بود. بنگر با صدای بلند درباره این دو بازیکن گفته هر جفتشان را اخراج  کنید. البته به نظر نسخه بنگر چندان مورد تایید بقیه قرمزپوشان نبوده است.
,
پرسپولیس که فعلا تمرینات خود را تعطیل کرده امیدوار است با تزریق مالی احتمالی بازیکنان را با شرایط ذهنی بهتر در اختیار داشته باشد.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه