اخبار داغ

حرف های جدید بازیکن جدید استقلال

حرف های جدید بازیکن جدید استقلال
هافبک تازه وارد باشگاه استقلال اعلام کرد مدتها منتظر استقلالی شدن بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  بختیار رحمانی پس از عقد قرارداد با آبی پوشان گفت: از استقلالی شدن بسیار خوشحال هستم و معتقدم اتفاق خوبی در زندگی ام رخ داد که به استقلال پیوستم. خیلی وقت بود که به دنبال این موضوع بودم و امیدوارم حالا بتوانم برای استقلال بازیکن مفید و موثری باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

رحمانی با اعلام این موضوع که قلبا منصوریان را دوست دارد، ادامه داد: برای امضای قرارداد با استقلال منتظر انتخاب سرمربی بودم و بسیار خوشحالم که با منصوریان کار خواهم کرد. استقلال با منصوریان به دنبال افتخارات بزرگی است که امیدوارم من هم بتوانم در این مسیر موفقیت حضور موثری داشته باشم.

,

هافبک تازه وارد استقلالی ها ضمن تشکر از هواداران استقلال، بیان کرد: هواداران استقلال همیشه در فضای مجازی و در همه جا از من حمایت کردند. می خواهم با نمایشهای خوب محبت آنها را جبران کنم و امیدوارم بتوانم از پس این موضوع بر بیایم.

,

وی در پاسخ به این سوال که چه شماره ای را در استقلال بر تن خواهد کرد، اظهار کرد: من دو شماره را انتخاب کرده ام که یکی همان شماره همیشگی ام است و دیگری یک شماره است که یک سورپرایز برای هواداران خواهد بود و به زودی آن را اعلام می‌کنم.

,

رحمانی در پایان گفت: از باشگاه هایی که در این مدت به من لطف داشتند و با من تماس گرفتن ممنون هستم اما من می خواستم به استقلال بیایم و به همین دلیل قید پیشنهادم از قطر را هم زدم. از همه کسانی که به من مشاوره دادن در این مدت هم تشکر می کنم.

,

انتهای پیام/آ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه