اخبار داغ

امام جمعه لاهیجان در جلسه شورای اداری لاهیجان:

باید در عمل ثابت کنیم خدمتگزار هستیم نه با حرف!

باید در عمل ثابت کنیم خدمتگزار هستیم نه با حرف!
رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان لاهیجان در جلسه شورای اداری این شهر گفت: مردم، رفتار و کردار مسئولین را با ذره بین رصد می کنند، پس با شعار و حرف زدن نمی شود و باید در عمل هم ثابت کنیم خدمتگزار هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از «لاهیجان»، حجت الاسلام احمدعبدالله زاده پاشاکی در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان لاهیجان که در سالن جلسات فرمانداری و با حضور ایرج ندیمی نماینده لاهیجان در دوره پیشین مجلس شورای اسلامی و روسای ادارت و نهادها برگزار شد، با بیان اینکه موضوع جلسه امر به معروف و نهی از منکر بود که فضای جلسه تغییر کرد گفت: اصولی که امام خمینی(ره) برای ما به ارمغان آورد تشخیص اسلام ناب از اسلام آمریکایی است، اگر آن روز عده ای متوجه این موضوع نشدند، پس از رحلت ایشان بیشتر این موضوع تبیین شد و به درستی واژه اسلام آمریکای را درک کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, «لاهیجان»,

وی با بیان اینکه درکشوری و جامعه ای خدمت میکنیم که علاوه بر مزد دنیایی، اجر اخروی هم داریم گفت: استعمارگران، دویست سال تبلیغ می کردند که اسلام برای حکومت داری برنامه ای ندارد ولی امروز خود دشمنان، برخی قوانین جمهوری اسلامی را احسن می دانند و ما این پیشرفت را مدیون حضرت امام خمینی(ره) هستیم، که اگر نبود حاکمیت اسلامی، امروز باید زیر حاکمیت فرزند پهلوی، که یک وطن فروش است می بودیم.

,

حجت الاسلام عبدالله زاده با بیان اینکه دستاورد دیگرانقلاب اسلامی این است که بزرگترین و بالاترین رتبه در کشور ایران، خود را خدمتگزار مردم و جمهوری اسلامی می داند گفت: وقتی امام جامعه، خود را خدمتگزار جامعه میداند من و شما دیگر باید چه بگوئیم.

,

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر لاهیجان با بیان اینکه جامعه و حکومت اسلامی آرزوی محقق شده ائمه اطهار(ع) است گفت: عده ای می گویند دزدی، رشوه و خلاف قانون وجود دارد، ولی این گونه رفتارها در حکومت امام علی(ع) هم وجود داشت.

,

وی با ابراز ناراحتی و گلایه از برخی روسای ادارات با بابیان این موضوع که متاسفانه در همین جامعه اسلامی، بعضی اوقات می شنویم رئیس اداره در اداره حاضر است ولی به دفتردار خود می گوید که ارباب رجوع را راه ندهد و بگوئید که فردا بیاید گفت: رفتن این ارباب رجوع به روستا و مراجعه مجدد، برای او مصیبتی است. اگر با پدر و مادر ما این کار را بکنند ناراحت می شویم اما خودمان در شبانه روز چندین تخلف این چنینی را انجام می دهیم.

,

حجت الاسلام عبدالله زاده در ادامه گفت: برنامه اولیه حکومت اسلامی، حاکمان و مسئولان؛ اقامه نماز است. چندین مرتبه به اداره مراجعه می کنیم و متاسفانه می بینیم که رئیس اداره و امام جماعت حضور ندارند و این سهل انگاری از ضعف خودمان است.

,

وی همچنین تصریح کرد: نسبت به ارزشها، اصول و مواضعی که دین ما و انقلاب اسلامی برای ما تبیین کرده پایبند باشیم.

,

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر لاهیجان با بیان اینکه مردم همه ی رفتار و کردار مسئولین را با ذره بین رصد می کنند و انسان خدمتگزار را می شناسندگفت:این مردم از همه ی کارهای ما باخبرهستند و نسبت به عملکرد ما قضاوت می کنند، پس با شعار و حرف زدن نمی شود و باید در عمل هم ثابت کنیم خدمتگزار هستیم.

,

پایان پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه